وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 21:08   |   کد مطلب: 12372
زیارت خاصه رسول اکرم (ص) در مدارس تویسرکان قرائت شد
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) زیارت خاصه رسول اکرم (ص) ظهر امروز در مدارس شهرستان تویسرکان قرائت شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، قرائت زیارت خاصه رسول اکرم (ص) به منظور اعلام انزجار و اعتراض دانش آموزان و فرهنگیان تویسرکانی از هتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) پس از اقامه نماز ظهر و عصر امروز و سخنرانی امام جمعه تویسرکان در دبیرستان شهید مطهری تویسرکان برگزار شد.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در جمع دانش آموزان به روزهای سخت پیامبر اسلام(ص) به ویژه در مکه برای تبلیغ دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: رسول اکرم(ص) با تحمل رنج و مشقت بسیار و حُسن خلق با اعراب جاهلیت رفتار می کردند و در برخورد با آنان همیشه با مهربانی و ملایمت روبرو می شدند.

وی اظهار کرد: حال دشمنان اسلام به تصور خود می خواهند با اهانت ها به ساحت نبوی و تربیت گروه های ترویستی همچون داعش، چهره ای خشن از اسلام به جهانیان معرفی کنند در حالی که داعش در حقیقت تربیت یافته گان صهیونیست و آمریکا هستند و هیچ گونه ارتباطی با اسلام ناب محمدی(ص) ندارد.

امام جمعه تویسرکان افزود: داعش و دیگر گروه های تروریستی مزدوران آمریکایی سران غرب و آمریکا هستند که به اسم اسلام می خواهند به مسلمانان ضربه بزنند تا منافع اربابان خود را تأمین کنند و سران غربی در خیالی باطل تصور می کند با اهانت به مقدسات اسلام می توانند پیشرفت و گسترش مکتب حقیقی اسلام را در جهان بگیرند.

حجت الاسلام موحدی ابراز کرد: بی تردید شاگردان حقیقی مکتب پیامبر(ص)، شخصیت های برجسته ای از جمله امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگانی همچون شهید چمران ها، و شهیدعینعلی ها هستند که در سایه اسلام حقیقی پرورش یافته اند و هم اینانند که پایه گذار بیداری اسلام در جهان هستند.

 

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما