وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:44   |   کد مطلب: 12327
توهین‌کنندگان به رحمة للعالمین (ص)، به هیچ دین و آیینی پایبند نیستند
رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی بسیج استان همدان گفت: امروز مردم جهان این را خوب می دانند که توهین به پیامبر اسلام توهین به تمام ادیان توحیدی است .

به گزارش نافع، رضا قاسم پور رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی بسیج گفت: اهانت به پیامبر خوبی ها و رحمه للعالمین اهانت به تمام مقدسات مسلمانان است .

وی همچنین اظهار داشت: ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی( ص ) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده و عاشق پیامبر اکرم (ص) را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد و آنچه که در برهه کنونی از این اقدامات گستاخانه علیه مقدسات مسلمانان به ذهن خطور می‌کند ایجاد موج اسلام هراسی، ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان و مذاهب و غبارآلود کردن سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام است که بنا به وعده خداوند سبحان بر آن دست نخواهند یافت. قاسم پور همچنین افزود: تمام ملت ایران در هر شغل و مقامی  باید نسبت به این اهانت احساس مسئولیت کنند و ساکت ننشینند . قاسم پور خاطر نشان کرد: دشمن اسلام از هر دری برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) وارد می شود و این بار با این اقدام موهن و بی شرمانه یک بار دیگر خواری خود و ایادی خودش را به تمام جهانیان نشان داد.

وی گفت: این اقدام بی شرمانه باید برای آخرین بار باشد و هر مسلمانی انزجار خود را نشان دهد تا هر بی سر و پایی نتواند به راحتی به مقدسات مسلمانان توهین کند . 

آسیب های ماهواره (قسمت اول)

رضا بهنام قاسم پور – رئیس کارگروه فرهنگی سیاسی بسیج استان همدان

شاید یکی از دلایلی که بعضی از خانواده ها از ماهواره استفاده می کنند عدم آگاهی از مضرات و آسیب های آن باشد . استفاده از برنامه های مختلف ماهواره شاید در نگاه اول مضر و ویرانگر به حساب نیاید اما در طولانی مدت و یک مقداری تامل بر روند زندگی خودمان یقینا تلنگری را به استفاده کنندگان می زند. سبک زندگی ما ایرانی ها وآموزه های دینی و اسلامی که سینه به سینه به ما رسیده ، با سبک زندگی غربی و غیر اسلامی متفاوت است. مدت هاست که غرب به دنبال راه اندازی یک دهکده جهانی است .یکی از اهداف اصلی غرب و دشمنان اسلام تضعیف اعتقادات و سست کردن بنیان خانواده است که به وضوح می توان در اهداف برنامه ها و سریال های ماهواره ای مشاهده کرد.

شاید این سوال در ذهن ما متبادر شود که پیامدهای منفی ماهواره چه چیزهایی هستند. به طور کلی شبکه های ماهواره ای غربی چندین محور را مورد هدف قرارداده اند.

مصرف گرایی محض: با مشاهده تبلیغات ماهواره ای چه مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم متوجه خواهیم شد که به دنبال مصرف گرایی هستند آن هم مصرف گرایی محض .
عدم تحکیم بنیان خانواده: اگر نگاهی به گذشته خودمان و زندگی های سنتی بیندازیم و قدری تامل نماییم خواهیم دید که تا مدتی قبل انسجام و تحکیم بنیان خانواده ها خیلی منسجم و محکم تر بود . از سفره ای که پهن می شد و بزرگ و کوچک دور یک سفره جمع می شدند و نمونه ای از یک وحدت خانوادگی را به نمایش می گذاشت . اما حالا دیگر از جمع شدن همه خانواده برسر یک سفره خبری نیست و یا خیلی کمرنگ شده است و در خانواده هر عضوی به دنبال کار فردی است.
تنوع طلبی: تنوع طلبی در بعضی از موارد زندگی خوب است و باید گفت انسان همواره به دنبال تنوع است .اما در بعضی از موارد تنوع طلبی به اصراف و زیاده روی تبدیل خواهد شد و گاه نیز مسائلی مانند مدگرایی و مدپرستی را به دنبال خواهد داشت که این را به وضوح در شبکه های ماهواره ای می بینیم.
بی قید و بند بودن: بی قید و بند بودن از قدیم یک نقطه منفی برای افراد و خانواده ها  بوده است. پایبندی به ارزش ها و اصالت های خانوادگی جزء لاینفک خانواده های ایرانی است که متاسفانه از اهداف شبکه های ماهواره ای به شمار می آید.
لذت حرام: همه انسان ها به دنبال لذت گرایی هستند و هیچ انسانی از لذت بردن تنفر ندارد اما لذتی که حلال و طبق آموزه های دینی و شرعی ما باشد که شبکه های ماهواره ای لذت باری به هر جهت را ترویج می کنند.  
تضعیف اعتقادات: یکی از مهمترین اهداف برنامه سازان شبکه های ماهواره ای معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تضعیف اعتقادات خانواده ها و نوجوانان و جوانان است. اعتقادات مذهبی و ریشه دار مانع از خیلی انحرافات می شود که آنها این موضوع مهم را به خوبی فهمیده اند و مستقیما آن را نشانه قرار داده اند.
پوچ گرایی: این موضوع خودش را در نوجوانی و جوانی بیشتر نشان می دهد و اینکه جوان فکر کند که فردی بی ارزش و بی اثر است و مسلما بی هدفی در زندگی و تصمیمات را به دنبال خواهد داشت.
از بین بردن شرم و حیا: شرم و حیا در بین خانواده های ایرانی همواره یک نقطه مثبت به شمار می آید و از بین بردن این شرم و حیا پیامد های ناهنجاری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما