وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 20:13   |   کد مطلب: 12368
برگزاری قرائت زیارت خاصه رسول اکرم (ص) در مدارس همدان
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) زیارت خاصه رسول اکرم (ص) روز شنبه در همه مدارس استان همدان قرائت شد.

به گزارش نافع، رییس اداره نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه برگزاری این برنامه فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این برنامه با هدف اعلام انزجار و اعتراض دانش آموزان و فرهنگیان همدان از اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) برگزار شده است.

'عباس تجری' افزود: در این آیین معنوی دانش آموزان پس از اقامه نماز ظهر، زیارت خاصه حضرت رسول (ص) را به صورت دسته جمعی قرائت و حرکت بی شرمانه نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

وی اضافه کرد: تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت رسول (ص) با استفاده از سخنرانان برجسته از دیگر برنامه های اجرا شده در مدارس همدان بود و در طول این هفته نیز ائمه جماعات در مدارس ، دانش آموزان را با سیره حضرت محمد (ص) آشنا می کنند.

تجری اظهار کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت محمد (ص) از دیگر برنامه های اجرا شده در مدارس همدان است.

وی آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با شخصیت حضرت محمد(ص)، پایبندی هر چه بیشتر دانش آموزان به اعتقادات و باورهای دینی و محکوم کردن این اقدام توهین آمیز را از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد.

در این مراسم معنوی دانش آموزان با سر دادن شعار 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل 'و 'لبیک یا محمد (ص)' ارادت خود را نسبت به پیامبر بزرگ اسلام ابراز کردند.

روز گذشته نیز نمازگزاران همدانی پس از اقامه نماز جمعه در دفاع از ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) و محکومیت اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' راهپیمایی کردند.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اقدامی وقیحانه با چاپ کاریکاتورهای موهن از پیامبر دوستی و رحمت حضرت محمد(ص) و توهین به ساحت مقدس ایشان خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است. 

دیدگاه شما