وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 11:22   |   کد مطلب: 12276
اداره شرکت‌های دانش بنیان به فارغ‌التحصیلان و مدرسان دانشگاهی واگذار شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: اداره شرکت‌های دانش بنیان باید به فارغ التحصیلان و اساتید واگذار شود.

نافع، به دکتر سعید جامه بزرگی با اشاره به اینکه مصوبات جلسه هیات امنا وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: در این جلسه تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و درآمدزایی مطرح بود خوشبختانه طبق بررسی های انجام شده بودجه رو به رشدی داشتیم.

وی ادامه داد: نکته مثبت در این جلسه پیرامون مشارکت بخش دولتی و مردمی شکل گرفت تا به دانشگاه کمک شود و نهایتا محول کردن چارت سازمانی به خودمان حرکت مثبت و سازنده ای است.

جامه بزرگی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: اداره این موضوع باید به فارغ التحصیلان و اساتید واگذار شود، بنابراین با سیاستی که دکتر میرزاده مطرح کردند در مدتی کوتاه تعداد شرکت‌های دانش بنیان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بهترین شکل ممکن، واگذاری کار به فارغ التحصیلان بود و خوشبختانه مدیریت دکتر میرزاده به این سمت پیش می رود که نقطه ضعف ها را شناسایی کند درحالیکه پیش از این، مسئله پژوهش بیشتر تمرکز ما بر بخش آموزش بود و خروجی تولیدات عملی و برای خارج از کشور استفاده می شد.

جامه بزرگی اظهار داشت: با روند جدیدی که شکل گرفته، خروجی پژوهش فقط مقاله صرف نیست، بلکه با تاسیس شرکت های دانش بنیان نیاز های کشور مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما