وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 10:51   |   کد مطلب: 12271
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:
اقدام نشریه شارلی ابدو بازی افراطی غربی ها برای تضعیف اسلام بود
اقدام نشریه شارلی ابدو بازی افراطی غربی ها برای تضعیف اسلام بود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) نزد مسلمانان امری غیرمقبول است و این اقدام نشریه شارلی ابدو بازی افراطی غربی ها برای تضعیف اسلام بود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با محکوم کردن این توهین، هدف دشمنان را محدود کردن و تحقیر ملت ایران برشمرد و افزود: آنان در حقیقت با افراطی‌گری های خود سعی در ایجاد نا امنی در جامعه اسلامی  را دارند.

وی با رد این رفتارهای زشت و زننده یادآور شد: این اولین بار نیست که غربی‌ها بر خلاف ادعای حقوق بشر خود دست به اهانت به مقدسات اسلام می زنند.

فاضلیان اظهار داشت: مدت زمانی است غرب و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی به دلیل ناتوانی از بیداری اسلامی و مهار قدرت اسلامی بر خواسته از ایران اسلامی به بهانه هایی سعی در اسلام هراسی دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر اینکه آنان از پیشتازی اسلامی در جهان واهمه دارند، تصریح کرد: مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی باید با اتحاد اسلامی و بصیرت و دشمن شناسی توطئه های دشمنان را بشناسند.

این مسئول ادامه داد: توهین و جسارت به پیامبر اکرم(ص) که سراسر خوبی است روح همه مسلمانان جهان را جریحه دار کرده و این اهانت گناهی نابخشودنی است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما