وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 دى 1393 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 12218
توهین به پیامبر اسلام سناریوی جدید حمله به اعتقادات دینی است / مراکز علمی در مقابل این توهین ساکت نباشند
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: توهین جدید به پیامبر اسلام(ص) سناریویی جدید در حمله به اعتقادات دینی است، هر چند مدت یکبار شاهد چنین حرکت‌هایی در کشورهای اروپایی هستیم.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد رضوی راد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه  نباید از دشمنان انتظار تعریف داشت، افزود: کشورهای غربی با رشد اسلام خواهی مواجه‌ هستند، آنان در پشت پرده با هدایت صهونیست ها به دنبال مقابله با دین اسلام هستند و برای آن نیز بهانه‌هایی درست می‌کنند.

وی مسلح شدن گروهای سلفی چون طالبان والقاعده را توسط استکباران عنوان و خاطرنشان کرد: استکبار به این گروه‌ها نه تنها آموزش داد، بلکه امکانات نیز برای آنان فراهم کرد و اکنون تروریست ها در عراق و سوریه در حال  جنایت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سیره پیامبر اسلام(ص) نور و رحمت است  و دشمنان اسلام نمی‌توانند مانع این نور شوند، اذعان داشت: علمای اسلام اکنون باید اتحاد خود را حفظ و مسلمانان باید به انتشار کاريکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اعتراض  کنند، در این بین نقش علمای اسلام بسیار مهم است چرا که آنان وظیفه وحدت بخشی را برعهده دارند.

رضوی راد با اشاره به اینکه  وظیفه دانشگاهیان وحوزویان در کشورمان در محکومیت این اقدام بسیار مهم است، افزود: حکومت‌های اسلامی نیز باید این رویداد را محکوم کنند و علما نیز در این بین حساسیت نشان دهند، دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.

وی گروه های تروریستی در عراق و سوریه را ساخته دست غرب دانست و اذعان داشت: آنان به دنبال ضربه به اسلام با تشکیل این گروه‌ها بودند اما  فعاليت این گروه‌ها خود دامان سازندگان وحمایت کنندگانشان را گرفته‌اند، شر داعش حمایت کننده آن فرانسه را گرفته و بعید نیست این موضوع نیز برنامه ریزی استکبار باشد.

این مسئول ادامه داد: آغاز حمله به مقدسات دینی موجب  رشد اسلام خواهی در جهان می‌شود، دشمنان اسلام با این رفتارها نمی‌توانند جلوی  رشد اسلام خواهی را در کشورهای خود وهمه جهان بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: قرآن واحد داریم و هدف‌های ما نیز واحد است، همه باید یک امت واحد شویم، در جامعه باید روشنگری انجام شود زیرا دشمنان دست از دسیسه بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام رضوی راد ابراز داشت: انسان‌های آگاه نیز در کشورهای اروپایی هستند آنان نیز به این موضوع اعتراض کنند، چرا که اگر در این مورد کوتاهی کنند این توهین‌ها به مسیحیان نیز انجام می‌شود، استکبار مخالف دین داری ودین خواهی در جهان است.

وی با اشاره به اینکه  دانشگاه‌ها ومراکز علمی باید در این بین به پا خواسته و در مقابل توهین به پیامبر ساکت نباشند، افزود: این توهین حرکت خزنده ای است که بر علیه تمامی ادیان انجام خواهد شد.

رضوی راد با اشاره به اینکه  افرادی که در کشور رسانه‌ها را نیز بر عهده دارند  وظیفه سنگینی در محکومیت واطلاع رسانی  دارند افزود: در داخل کشور باید اتحاد را حفظ کنیم.

وی اظهار داشت: دشمنان مخالفت خود را با اسلام به طور علنی نشان داده‌اند، اگر در کشورهای غربی از فردی در ایران تعریف کنند، باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه تنها  راه نجات اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: همه عزت ما از ولایت فقیه است  و نباید کاری کنیم این عزت لکه دار شود.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما