وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 27 دى 1393 ساعت 18:04   |   کد مطلب: 12208
 20 واحد پستی غیرفعال همدان احیا شد
مدیرکل پست همدان گفت: با توجه به اینکه همدان مرکز مبادله مرسولات غرب کشور است مرسولات پستی استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه از طریق این مرکز و بصورت شبانه روزی مبادله می شود.

به گزارش نافع، حمید بهنامی افزود: تعدادی از دفاتر پستی از جمله دفاتر آی سی تی، پیشخوان دولت غیر فعال شده بودند که خدمات دهی خود را دوباره آغاز کردند.

وی اظهار کرد: با فعال شدن واحدهای پستی غیر فعال شمار این دفاتر به 690 دفتر رسید که از این تعداد 175 واحد شهری و مابقی در روستاها قرار دارند همچنین 42 دفتر از این تعداد دولتی و مابقی خصوصی هستند.

بهنامی: با راه اندازی واحدهای تعطیل، سطح دسترسی ساکنان این مناطق به خدمات پستی بیشتر و راحت تر شده و این امر علاوه بر کاهش اتلاف وقت و هزینه مردم رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

مدیرکل پست همدان بیان کرد: هم اکنون پوشش جمعیتی هر واحد پستی در استان همدان دو هزار و 548 نفر است و از نظر پوشش مساحتی به طور میانگین هر 28 کیلومتر مربع یک دفتر پستی فعالیت دارد.

بهنامی گفت: در ده ماهه امسال 18 میلیون و 30 هزار بسته پستی توسط عوامل این مجموعه جابجا شده است که هشت میلیون و 720 هزار مرسوله پستی از استان همدان به سایر نقاط کشور ارسال و 9 میلیون و 310 هزار مرسوله نیز به همدان وارد و توزیع شده است.

وی با ذکر اینکه سرانه هر شهروند پنج مرسوله بوده است بیان کرد: با توجه به اینکه همدان مرکز مبادله مرسولات غرب کشور است مرسولات پستی استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه از طریق این مرکز و بصورت شبانه روزی مبادله می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت