وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 دى 1393 ساعت 15:48   |   کد مطلب: 12189
جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف همدان:
اهانت به پیامبر(ص) یک توطئه جدی و جدید علیه جهان اسلام است
جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت:این اقدام حاکی از یک توطئه جدی است و همه آزادیخواهان از همه ادیان معترض به توهین علیه پیامبر رحمت شده‌اند.

به گزارش نافع، محمد جواد بیات معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: انتشار و بازنشر کاریکاتور موهن و توهین به پیامبر گرامی و عظیم الشان اسلام (صلوات الله علیه) و مقدسات مسلمانان، در نشریه معلوم الحال فرانسوی "شارلی ابدو"  هم ناشی از بدفهمی دین است که مسبوق به سابقه هم می‌باشد، و هم یک ابزار سیاسی است.

وی افزود: در جهانی که اندیشمندی برای زیر سؤال بردن داستانی به نام هولوکاست به زندان افکنده می شود و آزادی بیان در پای منافع صهیونیست به هیچ انگاشته می شود، بهترین خلق خدا از ازل تا ابد به سخره گرفته می شود و این حرکت موهن درنظر دشمنان دین و بندگان زر و زور و تزویر، عین آزادی بیان قلمداد می گردد.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن، با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلب هایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانی ها در سراسر جهان، به اقدامی گستاخانه دست زدند.

وی اظهار کرد: این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی هر از گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را در پیش گرفته‌اند.

بیات با محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام(ص) افزود: این اقدام حاکی از یک توطئه جدی است و همه آزادیخواهان از همه ادیان معترض به توهین علیه پیامبر رحمت شده‌اند.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما