وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 12:21   |   کد مطلب: 12152
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند:
سارقین کیف قاپ در نهاوند حین سرقت دستگیر شدند
سارقین کیف قاپ در نهاوند حین سرقت دستگیر شدند
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو سارق کیف قاپ در حین سرقت خبر داد.

به گزارش نافع سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: سارقین کیف قاپی که دارای چند فقره سرقت از شهروندان بودند دستگیر شد.

وی افزود: در پی وصول تعدادی شکایت توسط شهروندان محترم مبنی بر سرقت کیف و وجه نقد آنان توسط افراد ناشناس بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و بررسی کارشناسی موضوع همچنین تطبیق و تلفیق اظهارات مالباختگان در نهایت محل تردد و ارتکاب جرم این سارقین در مرکز شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بکارگیری چندین تیم از عوامل اجرایی پلیس دو نفر سارق مذکور در حین سرقت کیف یکی از شهروندان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل گردیدند.

وی عنوان کرد: متهمین به بزه انتسابی خود معترف شدند که در این خصوص چند نفر از مالباختگان شناسایی و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اقبالیان گفت: چانچه شهروندان در این خصوص به صورت مشابه از سارقین مذکور شاکی میباشند میتوانند جهت شناسایی متهمین و طرح شکایت خود به پلیس مراجعه نمایند.   

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان اظهار داشت: تلاش مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند در برخورد قاطع با نا امن کنندگان جامعه با جدیت و به صورت بی امان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

دیدگاه‌ها

با سلام متاسفانه برداشت های این حقیر نشان می دهد که فرمانده محترم منطقه بانیروهای ارزشی و یا نشریات ارزشی رابطه خوبی ندارد. علت چیه

دیدگاه شما