وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 دى 1393 ساعت 17:03   |   کد مطلب: 12134
حذف سهمیه سوخت خودروهای حمل بار و کالا
سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل باردرون شهری وحومه شهرداری همدان گفت: صاحبان خودروهای حمل بار و کالا که تاکنون برای ساماندهی ونصب برچسب به این سازمان مراجعه نکرده اند، سهمیه سوخت آنها در سوخت کل کشور حذف خواهد شد.

به گزارش نافع، پوروخشوری گفت: به منظور شناسایی وساماندهی آن دسته از خودروهای حمل باری که در سنوات قبلی شناسایی شده ولی اعتبار پروانه آنها تمام شده است وساماندهی خودروهای حمل بار وکالای درون شهری وحومه، که در سامانه های اعلامی تاکنون ثبت نام نشده اند تا پایان د ی ماه سال جاری فرصت داده می شود نسبت به معرفی خودرو و مالکیت آن اقدام کنند.

سید محمد پور وخشوری افزود: افراد ثبت نام شده پس از شناسایی به دستگاههای مربوطه جهت طی مراحل احراز هویت معرفی و پروانه فعالیت صادر خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل بار درون شهری و حومه شهرداری همدان افزود: اطلاع رسانی این طرح از آذر ماه بصورت پیامک ، پخش 500 عدد تراکت ونصب بنر در 4 نقطه پر رفت و آمد شهر صورت پذیرفته است.

پوروخشوری گفت: خودروهایی که اعتبار فعالیت شان به اتمام رسیده است باید هرچه سریعتر نسبت به تمدید پروانه فعالیت اقدام کرده در غیر اینصورت  بامشکلات قطع سهمیه یارانه ای سوخت و بیمه تأمین اجتماعی مواجه می شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما