وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 14:05   |   کد مطلب: 12077
رئیس شورای اسلامی شهر کبودراهنگ:
جایگاه واقعی خبرنگاران و رسانه های محلی تبیین شود
جایگاه واقعی خبرنگاران و رسانه های محلی کبودراهنگ تبیین شود
رئیس شورای اسلامی شهر کبودراهنگ خواستار تبیین جایگاه واقعی خبرنگاران و رسانه های محلی شهرستان شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمد رهگشا رئیس شورای اسلامی شهر کبودراهنگ هدف از تشکیل نشست بررسی مشکلات خبرنگاران و رسانه های محلی را تبیین جایگاه واقعی خبرنگاران و رسانه های محلی شهرستان عنوان کرد و گفت: توجه به اهمیت و جایگاه خبرنگاران و رسانه های محلی در دستور کار  مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قرار گرفته است.
وی ارج نهادن به تلاش های خبرنگاران را حداقل اقدام ضروری برای این قشر عنوان کرد و گفت: تلاش در عرصه خبر و اطلاع رسانی از مهمترین اولویت ها در عصر ارتباطات است.
محمد رهگشا با اشاره به سابقه 170 ساله مطبوعات در ایران گفت: باید بررسی شود آیا بحث خبر و خبررسانی با توجه به رشد روزافزون خود در سطح بین المللی و ملی به جایگاه واقعی خود در سطح شهرستان رسیده است یا خیر؟
وی ادامه داد: باید بررسی شود که خبرنگاران شهرستان کبودراهنگ در چه جایگاهی قرار دارند و خروجی کار آن ها چیست؟
رئیس شورای شهر کبودراهنگ ضمن اظهار تاسف از عملکرد گزینشی برخی خبرنگاران در تولید خبر گفت: امیدوارم خبرنگاران به بررسی چرایی این مسئله بپردازند و برای رفع آن راهکار ارائه دهند.
این مقام مسئول خدمت رسانی به مردم شریف کبودراهنگ را از افتخارات اعضای شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهرستان همه عزم خود را برای تأمین رشد و توسعه همه جانبه شهرستان به کار گرفته است.
وی دهکده جهانی را حاصل تبادل اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز عنوان کرد و گفت: مشخص نبودن خطوط قرمز خبرنگاری، سانسورهای خبری و انعکاس نادرست اخبار از آفت های حوزه خبرنگاری است.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما