وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 آذر 1393 ساعت 14:18   |   کد مطلب: 11579
شهرداری همدان به خودروهای دولتی  زائران کربلا سوخت رایگان می دهد
شهردار همدان گفت: خودروهايي كه در مسير كربلا به تهران و بالعكس به مهران با حكم مأموريت دولتي در تردد هستند توسط شهرداري همدان به صورت رایگان سوخت‌گيري مي‌شوند.

به گزارش نافع، سید مصطفی رسولی شهردار همدان گفت: دو ايستگاه صلواتي در ميدان هاي فرودگاه و امام حسن(ع) به مدت يك هفته آماده پذيرايي از زائران امام حسين(ع) است.

وی با بيان اينكه شهرداري همدان در راستاي پذيرايي و سرويس‌دهي به زائران حرم اباعبدا...(ع) دو ايستگاه صلواتي در خروجي‌هاي شهر در ميدان فرودگاه و ميدان امام حسن(ع) ايجاد كرده است، اظهار كرد: در اين دو ايستگاه صلواتي از زوار با نان، خرما، كماج و آب معدني پذيرايي مي‌شود. رسولي افزود: با همت معاونت خدمات شهری شهرداری همدان اين ايستگاه‌هاي صلواتي كار خود را از صبح روز اربعين حسيني(ع) آغاز و تا پايان هفته جاري به فعاليت خود ادامه خواهند داد.

شهردار همدان با اشاره به اعلام آمادگي شهرداري همدان براي سوخت‌گيري رايگان وسايل نقليه‌ داراي حكم مأموريت افزود: خودروهايي كه در مسير كربلا به تهران و بالعكس به مهران با حكم مأموريت دولتي در تردد هستند توسط شهرداري همدان به صورت رایگان سوخت‌گيري مي‌شوند.

وي گفت: تعداد 20 دستگاه اتوبوس توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداري همدان براي جابجايي زائران حرم امام حسين(ع) آماده ارائه خدمات هستند.

رسولي هزينه‌هاي انجام خدمات جابجايي مسافران، سوخت‌گيري و پذيرايي از زائران حرم ابا عبدا... الحسين(ع) را بالغ بر 250 ميليون تومان دانست و اظهار کرد: تمام سرويس‌هاي بهداشتي سطح پارك‌ها، اماكن و مساجد و تمام امكانات شهرداري همدان كه در مسير تردد زائران باشد در اختيار زائران است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما