وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393 ساعت 15:29   |   کد مطلب: 11490
اظهارات رئیس جمهور حکایت از ناکارآمدی دولت دارد/ زبان نرم برای دشمنان و سخن درشت برای دلسوزان!
رئیس جمهور با طرح برخی واژه‌ها نظیر "تازه به دوران رسیده" و "بروید به جهنم" احتمالا به دنبال ایجاد تنش و فضایی برای به فراموشی سپرده شدن برخی ناکارآمدی‌ها و ناکامی‌های دولت است.

به گزارش نافع، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: مردم از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری که شعار اعتدال و دولت ادب را سر داده و در کسوت علما است؛ انتظار بالاتری دارند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی افزود: دربرخی مقاطع تصور می‌شد که این تندگویی آقای روحانی از روی عصبانیت و خشم است، اما تکرار واژه‌هایی نظیر "تازه به دوران رسیده" و "بروید به جهنم"، حاکی از روش نامناسب وی در برخورد با منتقدان است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نقدهای که دوستان آقای روحانی به رئیس جمهور پیشین داشتند؛ رعایت نکردن ادب و آداب گفتگو بود، اما امروز خود به آن دچار شده‌اند.

امام جمعه شهر مریانج تصریح کرد: متأسفانه رئیس جمهور در برخورد و گفتگو با دشمنان، زبان نرم و مؤدب داشته اما، در برابر دلسوزان و منقدان داخلی، اختیار از دست داده و سخنانی بر زبان می‌آورد که مناسب شأن وی نیست.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اظهارات اخیر آقای رو حانی مبنی بر " کوتاه بودن دیوار دولت" نیز گفت: این امر طبیعی است و باید هم باشد زیرا اداره امور کشور با قوه مجریه بوده و توقعات مردم از آن بیش از سایر قواست.

صبا امیدوار

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما