وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393 ساعت 11:06   |   کد مطلب: 11480
۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق بازنشستگی فولاد کشور اختصاص یافت
معاون اول رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق بازنشستگی کشور خبر داد.

به گزارش نافع، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح طرح های عمرانی استان همدان گفت: این اعتبار به حساب صندوق فولاد واریز شده و این صندوق توانسته تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در بخش خصوصی و در بخش فولاد و معادن داشته باشد.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کارکنان دولت هم اکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد و صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به طور کامل از منابع دولت تامین می شود افزود: صندوق بازنشستگی در ابتدا با هدف پس انداز کردن و ایجاد سرمایه گذاری های جدید به منظور ایجاد درآمد بازنشستگی کارکنان شکل گرفته بود و باید وابستگی این صندوق به دولت کاهش یابد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه اگر پس انداز این صندوق ها به توسعه و ایجاد صنعت در کشور اختصاص یابد، اظهار داشت: این صندوق ها می تواند سودآوری بیشتر برای اعضای آنها و همچنین ایجاد اشتغال داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی باید در رأس برنامه های توسعه استان قرار گیرد یادآور شد: خوشبختانه این استان ظرفیت بالایی در زمینه تولید محصولات کشاورزی دارد و با ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با آن می توان ارزآوری و اشتغال خوبی را در استان ایجاد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه برنامه ریزی برای رشد اقتصادی کشور انجام شده است خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی کشور در حال حاضر از برنامه چشم انداز کشور عقب است و امیدواریم تا پایان سال ۹۴ این فاصله جبران شود.

گفتنی است، معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی امروز برای افتتاح و آغاز فعالیت چندین طرح به استان همدان سفر کرده است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما