وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393 ساعت 09:00   |   کد مطلب: 11477
به منظور بهره برداری از بزرگترین کارخانه کنسانتره سنگ آهن غرب کشور:
معاون اول رییس جمهور به همدان سفر کرد
معاون اول رییس جمهور به همدان سفر کرد
کارخانه کنسانتره اسدآباد امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح و فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش نافع، این کارخانه در کمتر از دو سال و با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته شده و برای ۲۰۰ نفر مستقیم و ۵۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.

تست های نهایی کارخانه انجام و ۱۰۰ درصد مواد اولیه این کارخانه برای مدت یک سال در محل ذخیره شده و هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت وجود ندارد.

وجود بیش از ۷۰ میلیون تن معادن سنگ آهن در اسداباد موجب شده که تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش فولاد روز به روز در این شهرستان بیشتر می شود.

کارخانه کنسانتره سنگ آهن اسدآباد سالانه ۶۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن تولید و محصول تولیدی برای فرآوری به قسمت کارخانه گندله سازی فرستاده می شود که نقش مهمی در جلوگیری از خام فروشی دارد.

از آنجا که بیش از پنج هزار تریلر در اسدآباد وجود دارد توسعه صنایع تبدیلی در بخش فولاد نقش مهمی در رونق بخشیدن به ناوگان حمل و نقل شهری برای جابه جایی محصول تولیدی خواهد داشت.

گفتنی است، معاون اول رییس جمهور پس از افتتاح این کارخانه از آخرین روند کارخانه گندله سازی به عنوان مکمل کنسانتره نیز بازدید خواهد کرد که در حال حاضر با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال تکمیل است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما