وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 11:26   |   کد مطلب: 11468
گشایش نمایشگاه تصویرسازی هنرمند لرستانی در همدان
نمایشگاه تصویرسازی «زینب دریک‌وند»، هنرمند جوان لرستانی در مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی سینای همدان گشایش یافت.

به گزارش نافع، زینب دریک‌وند در این‌باره گفت: بیش از 30 اثر تصویرسازی(طراحی شخصیت) در اندازه‌های متفاوت در این نمایشگاه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی که سابقه کسب مقام اول کاریکاتور(پرسش مهر) سال 86 را در کارنامه هنری خود دارد با بیان اینکه تصویرسازی در واقع بازی با خطوط است که هنرمند با استفاده از ذوق و خلاقیت خود به این خطوط جان می‌بخشد، افزود: گروهی از  آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته، تصویرسازی به روی کاراکترها و شخصیت‌ها با استفاده از نقوش مفرغ‌های لرستان است.

این هنرمند جوان لرستانی ادامه داد: دسته دوم آثاری هستند که براساس تخیلات و ذهنیات خودم، شخصیت‌سازی شده‌اند.

دریک‌وند که نمایشگاه انفرادی خود را تجربه می‌کند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را کسب تجربه بیشتر عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر، بازار کار مناسبی برای این رشته هنری وجود ندارد؛ امیدوارم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بتواند در زمینه جذب مخاطب، بازاریابی و فروش آثار هنرهای تجسمی مؤثر واقع شود.

وی که دارای مدرک کارشناسی گرافیک است، با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب شغلی فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری تصریح کرد: متأسفانه برای آینده کاری فارغ‌التحصیلان هنری، هیچ‌گونه تدابیری اندیشیده نشده است.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما