وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 16:50   |   کد مطلب: 11385
دولت برنامه کارآمدی برای حل مشکل بیکاری ارائه دهد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با بیان اینکه بیکاری مهمترین مشکل کشور است، ابراز داشت: متأسفانه در این رابطه، شاهد ارائه برنامه کارآمدی از سوی دولت برای حل این مسئله نیستیم.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای با اشاره به برگزاری همایش کارآفرینی در همدان بعد از همایش سرمایه‎گذاری، این اقدام را حرکت مطلوبی به منظور استفاده از فرصت‎ها دانست و گفت: با بهره‌گیری از راهبردها می‌توان نهایت استفاده را برای کارآفرینی در استان برد.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی هدفمند و برنامه‌ریزی شده بین دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای حل مشکل بیکاری وجود ندارد، افزود: به طور حتم از رهگذر برگزاری این همایش‎ها و تأکید بر لزوم هم‌افزایی و هماهنگی در حل مشکل بیکاری می‎توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

کارخانه‎ای در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی با سود 22 درصد گفت: تا زمانی که شاهد اخذ سود 22 درصد از تولیدکننده باشیم، نمی‌توان شاهد وقوع جهش و پیشرفت در عرصه تولید بود.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر نباید به مجرد راه‌اندازی یک واحد تولیدی، دریافت مالیات و پرداخت اقساط تسهیلات مطرح شود زیرا این کار مانع از ثبات کار تولیدکننده خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کاهش درصد سود بانکی از یک سو و افزایش زمان تنفس بازپرداخت اقساط از سوی دیگر را کمک بزرگی به تولیدکننده دانست که باید مد نظر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: افزایش مدت زمان معافیت‌های مالیاتی واحدهای تولیدی تازه‌ راه‌‎اندازی شده نیز باید مورد توجه باشد زیرا این اقدام عامل قوام و استحکام مالی آن واحد تولیدی و افزایش تولید پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما