وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 16:42   |   کد مطلب: 11340
جلسه پرسش و پاسخ مسئولین دانشگاه بوعلی سینا با دانشجویان
سخنان رهبری در مورد فتنه 88 فصل الخطاب است/در مورد عملکرد رئیس قبلی نباید سیاه نمایی شود
سخنان رهبری در مورد فتنه 88 فصل الخطاب است/ در مورد عملکرد رئیس قبلی نباید سیاه نمایی شود
جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه بوعلی سینا روز دوشنبه از ساعت 14:30 الی 17:30 به همت انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شهید چمران برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از صدای دانشجو جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه دانشگاه بوعلی سینا  روز دوشنبه از ساعت 14:30 الی 17:30 به همت انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شهید چمران برگزار شد.

در این جلسه دکتر غلامی ریاست دانشگاه، دکتر ختن لو معاون پژوهشی، دکترعروتی معاون فرهنگی، دکتر محمدی فر معاون توسعه، دکتر افخمی معاون آموزشی و مهندس دمقی مدیر امور دانشجویی حضور داشتند و به سوالات کتبی و شفاهی دانشجویان پاسخ دادند.

دکتر هزاوئی معاون دانشجویی به دلیل بیماری در این جلسه حضور نداشتند و به جای وی مهندس دمقی مدیر امور دانشجویی پاسخ گوی سوالات مربوط به حوزه معاونت دانشجویی بود.

در این جلسه مهندس حمدیه رئیس حراست دانشگاه، مهندس تعجبی مشاور رئیس دانشگاه، آقای شهبازی رئیس اداره تغذیه و جمعی از کارمندان دانشگاه حضور داشتند.  

 

این جلسه با حاشیه هایی همراه بود:

فضای امنیتی برنامه قابل توجه بود و در ورودی سالن کارت دانشجویی افراد بررسی می شد.

مسئولین  برگزاری مراسم به تشکل های دانشجویی، کانون ها، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی وقت اختصاصی برای طرح سوال شفاهی داده بودند.

دکتر غلامی از برخورد جدی با استعمال کنندگان دخانیت و افرادی که ارتباط با نامحرم در خارج از حیطه شرعی دارند خبر داد.

دکتر غلامی پایان نامه های کنونی را فست فودی خطالب کرد و از برنامه هایش برای بهبود نگارش پایان نامه ها خبر داد.

دکتر غلامی به طرفداری از نشریه گزنه پرداخت و از علاقه خود به طنز گفت.

دکتر ختن لو میزان مصرفه ترافیک اینترنت دانشگاه را روزانه 500 گیگابایت اعلام کرد که 90 درصد آن صرف دانلود فیلم و موسیقی می شود.

دکتر افخمی از برگزاری ترم تابستانی مختص دروس عمومی در دانشگاه خبر داد.

دکترعروتی از وضع  کافه تریا جلوی سلف مرکزی به دلیل رعایت نکردن ضوابط ابراز نگرانی کرد.

نماینده شورای صنفی با بهانه قرار دادن توهین دبیر جامعه اسلامی دانشجویان به وی سالن را ترک کرد.

نماینده نشریه امروز ضمن توهین به تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سالن را ترک کرد و اذعان داشت دیگر در برنامه های این تشکل شرکت نمی کند، البته نماینده انجمن اسلامی به سخنان وی پاسخ داد.

 دکتر غلامی به سیاه نمایی بعضی از نشریات درباره خدمات رئیس قبلی دانشگاه واکنش نشان داد و از زحمات وی در طول ریاست دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر غلامی در پایان مراسم در پاسخ به سوال کتبی منبی بر موضع درباره فتنه 88 گفت: سخنان رهبری درباره فتنه برای ما فصل الخطاب است.

وی گفت روز 26 خرداد 88 خبرنگار خبرگزاری فارس نظر بنده را درباره فتنه پرسید که من آن موقع سخنان رهبری را فصل الخطاب دانستم.

دیدگاه شما