وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 14:56   |   کد مطلب: 11153
با حضور آیت الله صفایی بوشهری برگزار می شود:
چهارمین دوره طرح ضیافت ملکوت در همدان
چهارمین دوره طرح ضیافت ملکوت در همدان
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: چهارمین دوره طرح ضیافت ملکوت با حضور 150 نفر از فعالین مباحث اخلاقی برگزار خواهد شد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام کشوری دلاور افزود: تهذیب و تربیت اخلاقی از چنان اهمیت والایی برخوردار است که خداوند متعال هدف بعثت انبیاء عظام الهی را بیان آیات الهی و تزکیه نفس و تعلیم کتاب و حکمت معرفی کرده است.و با توجه به این امر این طرح در نظر دارد در راستای ترویج و تعمیق مهارت های اخلاقی و گسترش آن  فعالیت کند.

وی اظهار داشت: طرح ضیافت ملکوت با حضور طلاب فعال در زمینه مباحث اخلاقی و تربیتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار خواهد شد.

کضوری اضافه کرد: این برنامه با شرکت 150 نفر از طلاب نمونه اخلاقی در 6 و7 آذر ماه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام کشوری از مهمترین اهداف این طرح ، زیر پوشش قرار دادن طلاب حوزه در یک برنامه همه جانبه تربیتی –اخلاقی ، شناخت توانمندی های طلاب نخبه ، ایجاد رقابت در امر اخلاقی و تربیتی در بین طلاب ،پاسخ به سوالات تربیتی و اخلاقی طلاب و ارائه مشاوره های تخصصی به آنان عنوان و خاطرنشان کرد: ساماندهی طلاب در دوره های آموزش اخلاق عملی و مهارت افزایی قرآنی و بهره مندی از محضر علماء، اساتید و کارشناسان مجرب اخلاق و تربیت اسلامی از جمله فواید این طرح است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما