وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 2 آذر 1393 ساعت 10:44   |   کد مطلب: 11127
اگر مذاکرات تمدید هم شود باید عزت ایران حفظ شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.

به گزارش نافع، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تمدید مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در هر دو صورت که مذاکرات تمدید شود و یا اینکه به نتیجه برسد مردم ایران خواستار حفظ عزت خود هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: قطعاً طول کشیدن و کش و قوس دادن  مذاکرات کار خوبی نیست و آنچه که باید گفته شود، گفته شده و اگر گوش شنوایی هم وجود داشت تا کنون باید صحبت‌های ایران را می شنید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:  هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.

نقدی با بیان اینکه طبیعتا هر چقدر این مذاکرات زودتر به نتیجه برسد و تکلیف آن روشن شود بهتر است، یادآور شد: هر تصمیمی که خدایی ناکرده ذره‌ای سازش و یا عبور از خطوط قرمز و حقوق مردم در آن باشد، کسی از آن استقبال نکرده و مردم پذیرای آن نخواهند بود.

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما