وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 11:51   |   کد مطلب: 11014
ماهواره باعث از هم پاشیدن زندگی ام شد
تماشای یکی از شبکه های ماهواره ای که فیلم ها و سریال های خانوادگی را پخش می کرد، باعث شد تا آتش به زندگی ام بیفتد و شوهرم را از دست بدهم.

به گزارش نافع به نقل از جهادپرس، این‌ روزها امواج ماهواره نه تنها در کلان‌شهر‌ها مخاطب بسیاری پیدا کرده است بلکه درروستا‌ها نیزرسوخ کرده است به طوریکه که بگفته برخی کارشناسان در برخی از روستاهای خراسان جنوبی ۲۰ درصد جمعیت از ماهواره استفاده می کنند تا جایی که برخی مسئولین فرهنگی استان را برآن داشته تا برای مصونیت جامعه انسانی، بویژه نهاد خانواده با راه اندازی عملیات بزرگ فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان با این مهمان شوم مقابله کنند.

شبکه های ماهواره ای در قالب دایه های دلسوزتر از مادر سخت در تلاشند تا برای مردم کشورمان برنامه سازی کنند که در پایان سوال اینجا ایجاد می شود که آیا بیگانگان می توانند بدون درنظر گرفتن اهداف و مقاصد سیاسی دلسوزتر از سیاستمداران کشورمان برای ما برنامه ریزی کنند آنهم بدون هیچ چشمداشتی؟

وقتی ماهواره‌ رزق و روزی را می‌برد

دراین‌باره در قرآن کریم آمده است: ” و هر کس از یاد من روی گرداند، پس همانا برای او زندگی تنگ و سختی خواهد بود(سوره طه، ۱۲۴)”

روایات و آیات بسیاری در رابطه با رزق و روزی به بیان تأثیر غفلت از یاد خدا در برکت رزق و روزی پرداخته و همواره انسان را به عدم غفلت از یاد خداوند متعال امر فرموده‌اند.

خیانت، صحنه‌های غیراخلاقی، خلقیات خلاف عرف و شرع و تزلزل خانواده  ازجمله  پیام‌هایی است که ماهواره به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به فکر و ذهن افراد مخابره می‌کند و در این میان خانواده‌ها بدون اینکه بدانند به چه صحنه‌ها و دیالوگ‌های آلوده‌ای دل‌سپرده‌اند در معرض تمام این خصایص قرار دارند این در حالی است که دین اسلام به دیدن و شنیدن چیزهایی سفارش کرده است که با مبانی اعتقادی و دینی ما سنخیت داشته باشد.

ماهواره باعث نابودی زندگی یک زوج جوان
 تماشای یکی از شبکه های ماهواره ای که فیلم ها و سریال های خانوادگی را پخش می کرد، باعث شد تا آتش به زندگی ام بیفتد و شوهرم را از دست بدهم.

من خودم از همسرم خواستم تا یک دستگاه ماهواره بخرد و تصور می کردم با این وسیله سرگرم خواهم شد، اما اعتراف می کنم که اشتباه کرده ام.

 با ورود ماهواره به زندگی ام، شوهرم در مدت کوتاهی تغییر کرد و توجه بیش از حد او به فیلم هایی که در آن خیانت همسران به همدیگر عادی جلوه داده می شد، آزارم می داد.

من پس از گذشت ۶ ماه از شوهرم خواستم این دستگاه لعنتی را از جلوی چشمانم دور کند ولی او زیر بار نرفت و کم کم به دیدن فیلم های بی محتوا و مبتذل اعتیاد پیدا کرد.

روزی که فهمیدم همسرم با زنی نامحرم ارتباط مخفیانه برقرار کرده است خیلی دلم گرفت و از او به دلیل این کار خطا توضیح خواستم.

شاید باورتان نشود مردی که روزهای اول زندگی مان ابراز عشق و علاقه می کرد، خیلی راحت سعی داشت کارهای خودش را مانند آن چه از فیلم های کثیف یاد گرفته بود عادی نشان دهد و حتی به نوعی از حرف هایش متوجه شدم که دنبال هوس بازی و عیاشی است.

زن جوان نفس عمیقی کشید و افزود: چند ماه گذشت و همسرم روز به روز نسبت به مسائل اعتقادی و تعهدهای زناشویی مان بی تفاوت تر می شد تا این که فهمیدم با زن دیگری نیز ارتباط برقرار کرده است.

تحمل این وضعیت برایم خیلی دشوار بود و دوباره با شوهرم گفت وگو کردم و به او گفتم اگر به راستی قصد ازدواج مجدد داری مردانه حرف دلت را بگو و خودت را گناهکار نکن.

اما وی که شرم و حیا را در وجودش قربانی هوس های شیطانی خود کرده بود، به چشمانم خیره شد و خیلی بی شرمانه مرا با بازیگران چند فیلم شرم آور مقایسه کرد و از تیپ و قیافه ام ایراد گرفت.

شنیدن این حرف ها برایم خیلی شکننده بود و مدتی تحت نظر یک مشاور قرار گرفتم تا اگر ایراد و ضعفی دارم برطرف شود اما افسوس که همسرم در بیراهه هوس های خودش سردرگم شده بود و هیچ نتیجه ای نگرفتم، من به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم از شوهرم انتقام بگیرم و با این تفکر احمقانه متاسفانه با پسر جوانی که برای تنظیم و نصب دستگاه ماهواره به خانه ما رفت و آمد می کرد ارتباط برقرار کردم و …!

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما