وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 08:40   |   کد مطلب: 10965
نمایشگاه بزرگ کتاب در کبودراهنگ برپاست
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در کبودراهنگ برپاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه عمل به تعهدات فرهنگی در قبال کتابخوانان بالقوه و بالفعل جامعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.
سید حسین جعفری تسهیل دسترسی علاقمندان به کتب متنوع را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و انتشارات مهرورقم همزمان با سراسر استان در این شهرستان برگزار می شود.
وی موضوعات کتاب های موجود در این نمایشگاه را در رشته های مختلف دینی، فرهنگی، علمی، ادبی ، تاریخی، جغرافیا، اجتماعی، خانه داری، ورزشی، تربیتی و غیره عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی نیز جهت عرضه به بازدیدکنندگان به معرض نمایش گذاشته شده است.
جعفری محل برگزاری این نمایشگاه را سالن کتابخانه عمومی شهیداشرفی اصفهانی شهر کبودراهنگ اعلام نمود و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۴۰۰عنوان کتاب در قالب ۱۰۰۰۰جلد جهت فروش در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد.
وی زمان برگزاری این نمایشگاه را از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند و از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی کتب موجود برخوردار گردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ به دیگر برنامه های هفته کتاب در کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: در طول هفته کتاب، عضویت همه اقشار مردم در کتابخانه های عمومی شهرستان رایگان است.

[پوستر]
جعفری طرح فراخوان اهدای کتاب را از دیگر برنامه های هفته کتاب در کبودراهنگ اعلام کرد و گفت: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در اجرای این طرح بسیار موفق عمل کرده است و خوشبختانه با استقبال خوب مردمی مواجه شده است.
وی هدف از طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی را گسترش فرهنگ کتابخوانی و مشارکت مردم در غنی کردن منابع کتابخانه عمومی عنوان کرد و گفت: استقبال مردم شهرستان کبودراهنگ از این طرح نشان از فرهنگ و فرهیختگی آنها است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ همچنین از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتب عاشورایی توسط کانون فرهنگی و هنری انصارالحسین علیه السلام در مکان حمام اعظم کبودراهنگ واقع در خیابان شهید دستغیب خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۵۰۰ عنوان کتاب در قالب ۳ هزارجلد در موضوعات مذهبی و عاشورایی با۵۰% تخفیف عرضه عرضه می شود.
جعفری برگزاری “جلسه معرفی و نقد کتاب” با حضور اهل قلم شهرستان، برگزاری مراسم تجلیل ازنویسندگان، مولفان، ناشران، کتابداران، مراسم نشست ادبی با حضور شاعران و ادیبان شهرستان را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت کتاب در کبودراهنگ اعلام کرد.
انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما