وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 10864
اجرا نشدن مصوبات دولت قبل، چالش بزرگ پروژه های تویسرکان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اجرا نشدن مصوبات دور سوم و چهارم سفر هیئت دولت قبلی در تویسرکان را بخشی از عدم توسعه و پیشرفت این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور  محمدمهدی مفتح در در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان به مصوب و اجرا شدن طرح های خوبی در سفر اول و دوم هیات دولت نهم اشاره و اظهار کرد:  ولی متأسفانه مصوبات سفر سوم و چهارم اجرایی نشده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان از نظر شاخص برخورداری از امکانات بسیار محروم است، از اساسی ترین برنامه های جبران این عقب ماندگی را، توسعه، پیشرفت و توجه به راه های ارتباطی به ویژه جاده ها عنوان کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  وضعیت جاده های دسترسی شهرستان تویسرکان را همانند 50 سال پیش دانست و گفت: با وجود آن که فاصله مستقیم همدان با تویسرکان 25 کیلومتر است اما به دلیل وجود کوه بین این دو شهر باید برای این مسیر 85 کیلومتر طی شود.

مفتح افزود: مطالعات طرح جاده دو بانده همدان و تویسرکان از مصوبات سفر هیات دولت به همدان بوده است که در حال حاضر هم این محور و هم محور تویسرکان ـ کنگاور در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه باید برای عملیاتی کردن آنها تدبیر ویژه ای اتخاذ شود، ابراز امیدواری کرد: با تسریع در روند دو بانده شدن دو مسیر جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور بخشی از مشکلات تویسرکان حل شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت آب در روستاهای تویسرکان، گفت: به همین دلیل زندگی کردن در روستاها مشکل شده و کمتر کسی می تواند در این شرایط زندگی کند.

مفتح با بیان اینکه با بودجه های کم و تزریق اندک پول و با فاصله زمانی زیاد مشکلات این حوزه حل نمی شود، تأکید کرد: باید برای رفع مشکلات آب آشامیدنی روستاها بودجه قابل توجهی تصویب و اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما