وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:05   |   کد مطلب: 10731
همه دستگاههای فرهنگی شهرستان برای هفته کتاب باید بسیج شوند
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین گفت:جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان با دستور کار هفته کتاب تشکیل جلسه داد .

به گزارش نافع به نقل از اوای فامنین، ستاد هفته کتاب در شهرستان فامنین تشکیل شد وحمیدی معاون فرماندار فامنین گفت  : همه دستگاههای فرهنگی شهرستان برای هفته کتاب باید بسیج شوند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان ، به گفته رسولی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان با دستور کار هفته کتاب تشکیل جلسه  داد .

حمیدی معاون فرماندار فامنین گفت : مطالعه بستر و نیاز اصلی هر جامعه بویژه جامعه اسلامی ما می باشد که از سوی دشمنان قسم خورده این انقلاب همیشه مورد هجمه های سنگین فرهنگی می باشد .

وی با اشاره به دغدغه های رهبری درباره مطالعه در کشور و وظایف ادارات در این خصوص گفت : همه دستگاهها و ادارات شهرستان می بایست برای برگزاری هفته کتابی پویا بسیج شوند و با همکاری هم سرانه مطالعه در شهرستان را بالا ببرند .

در ابتدای این جلسه رسولی با ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه ها و خدمات کتابخانه ای در کتابخانه های عمومی ، از ارتقا جایگاه کتابخانه های این شهرستان خبر داد و افزود نسبت به سال گذشته در سرانه های اعضا ، منابع و مراجعین رشد خوبی داشته ایم .

رسولی با استقبال از همکاری و همیاری برخی از ادارات خواستار جدیت و تلاش بیشتر برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری شد و افزود به حول و قوه الهی در سال جاری نیز با مساعدت های مدیر کل محترم اداره کل کتابخانه  های عمومی استان همدان و همچنین فرماندارمحترم شهرستان فامنین شاهد افتتاح کتابخانه های جدید خواهیم بود که با افتتاح این کتابخانه ها فامنین به جایگاه شایسته خود خواهد رسید.

دیدگاه شما