وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 10:18   |   کد مطلب: 10704
با برگزاری سه بازی در لیگ‌های مختلف صورت ‌می‌گیرد
اول هفته شلوغ برای فوتبال همدان
اول هفته شلوغ برای فوتبال همدان
بعد از چند روز تعطیلات که به مناسبت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی صورت گرفته بود، تنور فوتبال باشگاه‌های ایران در سطوح مختلف از شنبه در سراسر ایران گرم می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، فوتبال استان همدان در فصل 94-93 در سه لیگ دسته اول، دوم و سوم دارای سه نماینده است که از نظر کسب امتیاز موقعیت مناسبی در جدول گروه‌های خود دارند.

تیم فوتبال پاس که امسال با تغییرات اساسی در سطح مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان عزم خود را برای صعود به بالاترین سطح فوتبال ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس جزم کرده است در چهار هفته ابتدایی لیگ، عملکرد خوبی داشته است.

شاگردان داوود مهابادی بعد از حدود 350 دقیقه سرانجام برابر میزبان خود سیاه‌جامگان و با حساب یک بر صفر و از روی نقطه پنالتی و به همراه حواشی زیادی که در مشهد با آن روبرو شدند بازی را واگذار کردند.

سبزپوشان همدانی پیش از این شکست برابر تیم‌های گل گهر سیرجان، داماش گیلان و شهرداری بندرعباس با نتایج مشابه یک بر صفر به برتری رسیده بودند.

 

 

در حال حاضر و تا پایان هفته چهارم لیگ دسته اول تیم فوتبال پاس همدان با کسب 9 امتیاز در رده سوم جدول گروه خود جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان روز شنبه 17 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس این شهر باید از تیم شهرداری تبریز پذیرایی کند.

تیم تازه سقوط‌کرده الوند در لیگ دسته دوم بعد از گذشت چهار هفته از این رقابت‌ها وضعیت مطلوبی دارد و باید در چهار هفته آتی تا پایان دور رفت مرحله نخست این مسابقات چهار مسابقه سخت را برابر رقبای خود انجام دهد.

شاگردان منوچهر بیگم‌جانی در چهار هفته آتی دو بازی را در همدان و برابر تیم‌های خونه به خونه مازندران و هف سمنان برگزار خواهند کرد و باید در خانه حریف به مصاف تیم‌های شهرداری زنجان و سپیدرود رشت بروند.

الوندی‌ها در چهار بازی ابتدایی خود توانستند دو تساوی خانگی برابر تیم‌های شهدای جویبار و شهرداری دزفول به دست بیاورند و یک بازی پرحاشیه و سخت را در بجنورد برابر تیم گرند این شکست و با حساب دو بر یک متحمل شده‌اند.

در هفته چهارم تیم فوتبال الوند موفق شد نخستین پیروزی فصل خود را در خانه و برابر تیم رده دومی بهمن شیراز به دست آورد و وضعیت خود را جدول رده‌بندی این گروه بهبود ببخشد.

برد هفته چهار برابر تیم رده دومی بهمن شیراز باعث شده تا بازیکنان و کادر فنی الوند با انگیزه بیشتری در تعطیلات به مرور تاکتیک‌های خود بپردازند و با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف با روحیه مضاعفی به زنجان سفر کنند.

در این بازی علی محمدی به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز برابر تیم شیراز همراه الوند نیست.

با توجه به تغییرات جوی که در منطقه شمال غربی و غرب کشور صورت گرفته برودت هوا و بارش برف یکی از مشکلات الوندی‌ها در شهر زنجان خواهد بود.

مدیران الوند در این هفته درصدی از قراردادهای بازیکنان و همچنین پاداش برد بهمن شیراز را پرداخت کردند تا این تیم با روحیه بیشتری به مصاف شهرداری‌چی‌های زنجانی برود.

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان، صعود دوپله‌ای داشت و موفق شد تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار و با پنج امتیاز در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

تیم فوتبال الوند همدان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران باید در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

 

 

شهرداری‌چی‌های همدانی نماینده دیگر استان در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور هستند که با شرایط مطلوب خود را برای صعود از مرحله نخست این رقابت‌ها معرفی کردند.

شاگردان محمد بهگندم در این فصل تاکنون 6 مسابقه را انجام دادند که در نتیجه سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست را به دست آوردند.

در این هفته یکی از بازی‌های سخت خود را برابر تیم صدرنشین گروه استانداری کرمانشاه در همدان برگزار خواهد کرد که در صورت پیروزی تا حدود زیادی صعود شهرداری به دور بعد لیگ دسته سوم تثبیت خواهد شد.

تا پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم و در گروه C این رقابت‌ها تیم فوتبال شهرداری 10 امتیازی شده و در بین تیم‌های بالای جدول و مدعی صعود قرار گرفته است.

در چارچوب هفته هفتم این رقابت‌ها، تیم فوتبال شهرداری همدان باید روز یکشنبه 18 آبان از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج به مصاف تیم مدعی استانداری کرمانشاه به میدان برود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما