وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 آبان 1393 ساعت 10:25   |   کد مطلب: 10566
جاذبه های گردشگری همدان در قاب عکاسان حرفه ای
مدیر اجرایی همایش 'خزان هزار رنگ الوند' در استان همدان گفت: جاذبه های گردشگری همدان در قالب برگزاری این همایش توسط 17 عکاس حرفه ای به تصویر کشیده شد.

به گزارش نافع، علی ثقفی در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: همایش 'خزان هزار رنگ الوند' با هدف معرفی جاذبه های گردشگری پائیزی همدان کار خود را از آبان ماه جاری با همکاری 17 عکاس خبری و هنری تصویر برداری از نقاط مختلف استان آغاز کرد.

وی ادامه داد:طبق برنامه ریزی به عمل آمده از 12 نقطه از جاذبه های گردشگری فصل پاییز همدان تصویربرداری می کنیم.

وی اضافه کرد: این همایش از سوی پایگاه خبری 'همدان نیوز' و با پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان و نمایندگی شرکت صوتی تصویری سروش در حال انجام است.

وی بیان داشت: تاکنون از مناطق گردشگری نظیر روستاهای ابرو، سیمین، ورکانه، باغات سرکان و آبشار اللو تصاویر بی نظیری ثبت شده و عکاسی از مسیر حیدره تا امامزاده محسن، سیلوار، دره مرادبیگ، دیوین و عباس آباد در همدان و همچنین سراب فراسبان و گیان در نهاوند و ازندریان در ملایر جزو برنامه های اجرایی این همایش است.

وی با قدردانی از حمایت های مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، تصریح کرد: با همکاری خوبی که این دو نهاد داشته اند در صدد هستیم پس از پایان این همایش نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری پاییزی همدان را دایر کنیم.

ثقفی با بیان اینکه بسیاری از مردم همدان به خوبی از فضاهای در دسترس گردشگری پاییزی این استان شناخت ندارند افزود: هدف ما این است که در کنار جشنواره تابستانی و زمستانی همدان، زیبایی های فصل پاییز این استان به تصویر کشیده و به اقصی نقاط کشور معرفی شود.

مدیر و پایه گذار همایش 'خزان هزار رنگ الوند' با اعلام اینکه انتشار یک ویژه نامه مکتوب به صورت معرفی تمامی مناطق هدف گردشگری پاییزی همدان از برنامه های اصلی این همایش است ، خاطرنشان کرد: مجله ای 36 صفحه ای با گستره توزیع کشوری، خزان هزار رنگ الوند را به کشور معرفی خواهد کرد.

ثقفی همچنین از حضور متولیان این همایش در برنامه زنده شب آدینه خبر داد و گفت: با همکاری شرکت سروش برخی از برنامه های این پروژه به تصویر کشیده شده و با حضور بنیانگذار و حامی این ایده و طرح در شبکه استانی همدان این حرکت به مردم بیشتر معرفی خواهد شد.

وی هدف اصلی خود از اقدام به این کار را معرفی جاذبه های گردشگری استان همدان در راستای تاکید استاندار همدان مبنی بر محوری بودن نقش گردشگری در استان همدان به عنوان اصلی ترین رکن اعلام کرد.

استان همدان دارای بیش از 800 جاذبه توریستی و گردشگری است.

دیدگاه شما