وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:27   |   کد مطلب: 10514
 احداث ایستگاه راه آهن تویسرکان قطعی شد
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از موافقت مسئولان ذی ربط برای احداث ایستگاه راه آهن در روستای باباکمال تویسرکان خبر داد.

به گزارش نافع، محمد مهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور، صبح امروز در حاشیه نشست سرپرست اداره کل ساخت ساختمان‌های راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور و مجری راه آهن غرب و نماینده مردم تویسرکان، اظهار کرد: مسئولان ذی ربط برای ایجاد ایستگاه راه آهن در روستای باباکمال تویسرکان موافقت کردند.

وی تصریح کرد: خط آهن ملایر به همدان از روستای باباکمال در شهرستان تویسرکان عبور می کند ولی متأسفانه ایستگاهی در این فاصله تعیین نشده بود ولی با پگیری های مستمر و جلسات مکرر با معاونین وزیر راه و حتی وزیر توانستیم کارشناسان این حوزه را قانع کنیم که برای مردم شهرستان تویسرکان یک ایستگاه مسافربری احداث شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت افزود: به گفته کارشناسان حوزه راه آهن کشور برای احداث ایستگاه راه آهن در روستای باباکمال بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار و 6 و نیم هکتار زمین نیاز است.

هیچ دستگاهی حق توقف در روند اجرای پروژه های عمرانی را ندارد

مفتح با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق توقف در روند اجرای پروژه های عمرانی را ندارد، افزود: بی تردید تعامل و همکاری تمامی دستگاه های تویسرکان در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان خواسته مردم است و تسریع در روند اجرایی شدن پروژه های زیرساختی همچون راه ها توسعه پایدار را سبب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اینک همزمان عملیات اجرایی دو محور جوکار ـ تویسرکان و کنگاور تویسرکان در حال انجام است، افزود: توسعه راه ها علاوه بر آن که شهرستان تویسرکان را از بن ست خارج می کند، زمینه ساز ورود سرمایه گذاران در راستای اشتغالزایی نیز خواهد بود.

دیدگاه شما