وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 آبان 1393 ساعت 17:23   |   کد مطلب: 10509
معاون فرمانداراسدآبادبه عنوان سرپرست پیرسلمان منصوب شد
فرماندار اسدآبادگفت:نادر ملایی، معاون فرماندار اسدآباد با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری پیرسلمان منصوب شد.

به گزارش نافع، مسعود بکایی با قدردانی از تلاش‌های محمدرضا شعبانی بخشدار سابق پیرسلمان گفت: او به عنوان بخشدار چهارباغ از شهرستان‌های استان البرز معرفی شده است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در توسعه شهر آجین، اظهار کرد: این شهر برای توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف نیاز به مشارکت و فرهنگسازی مردم دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت 13 هزار و 371 نفر در بخش پیرسلمان ساکن هستند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از 4 هزار نفر در بخش آجین ساکن هستند.

وی با اشاره به وجود 28 روستا در بخش پیرسلمان، گفت: در روستاهای بخش پیرسلمان 18 دهیاری فعال است که 12 دهیار در این روستاها فعالیت دارند.

بکایی از اختصاص 100 میلیون تومان برای برق‌رسانی روستای حاجی‌آباد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه روستای چشمه‌بید خالی از سکنه است و اخیراً تعدادی از  اهالی در آنجا ساکن شدند، در صورت اسکان دائم در این منطقه خدمات برق را به آنجا ارائه خواهیم داد.

وی یکی از نیازهای اساسی شهر آجین را درمانگاه شبانه‌روزی آجین دانست و گفت: باید با پیگیری‌های بیشتر استقرار پزشک دائم در این درمانگاه انجام شود.

شهر آجین از سال 88 تأسیس شده و تاکنون اداراتی چون ادارات تأمین اجتماعی، پست بانک، مخابرات، آب و فاضلاب شهری در این شهر مستقر هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما