وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:00   |   کد مطلب: 10493
دستگيري 16نفرمتهم وکشف 6فقره سرقت درکبودرآهنگ
فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ از دستگيري 16 نفر متهم و کشف 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ قويمي با بيان اين مطلب گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي درسطح شهرستان با حضور عوامل انتظامي طي هفته جاري به اجرا درآمد که طي آن ماموران موفق به دستگيري دو نفر سارق حرفه اي که در امور سرقت تلفن همراه و منازل نيمه کاره فعاليت داشتند، شدند.

وي در ادامه افزود: ماموران انتظامي در کنترل پارکينگ هاي حوزه استحفاظي نيز موفق به کشف سه دستگاه موتورسيکلت سرقتي شدند و در ادامه اجراي طرح ياد شده يکدستگاه موتورسيکلت قاچاق 400سي سي که راکب آن هم مقاديري مواد مخدر به همراه داشت نيز توقيف و راکب آن نيز دستگير شد.

اين مقام انتظامي بازرسي از صنوف منطقه گردشگري عليصدر و ضبط تعدادي کيس ولب تاب وفلش مموري داراي موارد ممنوعه وتعدادي اقلام ضد فرهنگي را از ديگر اقدامات پليس اين شهرستان برشمرد.

سرهنگ قويمي دستگيري 6 نفر ازتوزيع کنندگان مواد مخدر، کشف مقاديري انواع مواد مخدر، کشف يک قبضه سلاح شکاري و دستگيري 6 نفر را در رابطه با حفر غيرمجاز چاه، دستگيري فردي شرور با سابقه شرارت و کشف يک قبضه قمه از وي و همچنين توقيف 52دستگاه موتورسيکلت و5 دستگاه خودرو متخلف را از ديگر اقدامات و نتايج اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در هفته جاري برشمرد. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما