وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت 10:31   |   کد مطلب: 10455
نخستین برد الوندی‌ها با درخشش حجت‌الله للری
آسمان الوند در همدان آبی شد
آسمان الوند در همدان آبی شد
تیم فوتبال الوند نخستین برد این فصل خود را در لیگ دسته دوم برابر تیم رده دومی و مدعی بهمن شیراز به دست آورد تا این تیم رنگ آرامش به خود بگیرد.

هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران با برگزاری چندین بازی در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم الوند در همدان از تیم رده دومی و مدعی بهمن شیراز پذیرایی می‌کرد.

 

این بازی که در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان با قضاوت رضا قاسمی (داور وسط)، رضا قیم و محمد درفشان (کمک‌داور) و رضا مرادی (داور چهارم) برگزار شد، ایرج شهری‌زادگان به عنوان ناظر و نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال حضور داشت.

 

در این بازی تماشاگران همدان با استقبال به مراتب بهتری نسبت به مسابقات قبلی به ورزشگاه آمده بودند که در این بین سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان برای نخستین بار در ورزشگاه حاضر شد و بازی الوند را از نزدیک تماشا کرد.

 

در این بازی منوچهر بیگم‌‌جانی سرمربی جوان و خوش‌آتیه تیم الوند با ترکیب حجت‌الله للری، امید خورج، مجید جلال‌پور، امین رحیمی (53 محسن لطفی)، امیر محمدی، روح‌الله فلاح، محسن خدابنده‌لو، علی محمدی، مصطفی قیصری (68 شهرام کوثری‌پور)، ایرج خدایاری، حامد میرزایی (79 مهرداد عزیزوند) به مصاف حریف قدرتمند خود رفت.

 

این بازی برای هر دو تیم اهمیت بالایی داشت و این موضوع باعث شده بود تا هر دو مربی با احتیاط به مصاف هم بروند.

 

حملات بی‌امان و با برنامه الوندی‌ها در 25 دقیقه ابتدایی بازی باعث برتری میزبان برابر میهمان خود بود که در دقیقه 27 مجید جلال‌پور مدافع بومی الوند که برای کمک به خط حمله جلو کشیده بود با استفاده از توپ برگشتی، قفل دروازه تیم حریف را باز کرد تا تیمش با آرامش بیشتری به رختکن برود.

 

در نیمه دوم تعویض‌های زیادی برای هر دو تیم شاهد بودیم و این تغییرات باعث شد تا حملات بیشتری روی دروازه تیم‌ها شکل بگیرد که با بی‌دقتی در زدن ضربات آخر از دست رفت.

 

در اواخر نیمه دوم در یک صحنه، مهاجمان تیم بهمن صاحب موقعیت 100 درصدی شدند تا بازی را به تساوی بکشند که با درخشش زیبای حجت‌الله للری دروازه‌بان خوزستانی و با تعصب الوندی‌ها مهار شد.

 

داور بازی در این مسابقه چندین بار از کارت خود استفاده کرد که سهم الوندی‌ها سه کارت زرد به حامد میرزایی، روح‌الله فلاح و امیر محمدی بود، علی محمدی نیز با دریافت دو کارت زرد دقیقه 82 از بازی اخراج شد.

 

بعد از بازی بهرام یدی مالک و وحید بیگم‌جانی مدیرعامل باشگاه الوند با حضور در رختکن این تیم ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان قول پاداش را به اعضای تیم الوند دادند که تا پایان هفته توسط سرپرست پرداخت خواهد شد.

 

در سایر بازی‌های گروه چهارم در این هفته بازی خونه به خونه و گهر دورود برگزار نشد؛ نماینده مازندران استراحت داشت و هف سمنان موفق شد تیم سپیدرود رشت را از پیش رو بردارد.

 

در دو بازی دیگر این گروه نتیجه مشابه یک بر یک مساوی تمام شد به طوری که گرند بجنورد و دزفول امتیازات را تقسیم کردند و شهدای جویبار و شهرداری زنجان به تساوی رضایت دادند.

 

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان صعود دو پله‌ای داشت و موفق شد تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

 

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات لیگ دسته دوم 11 روز تعطیل خواهد شد و هفته پنجم در تاریخ 16 و 17 آبان‌ماه پیگیری می‌شود.

 

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎‌های ایران تیم فوتبال الوند همدان در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

منبع:همدان ورزش

دیدگاه شما