وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 10:17   |   کد مطلب: 10428
تجمع بزرگ عاشوراییان در امامزاده عبدا...(ع) همدان برگزار می‌شود
عصر امروز تجمع بزرگ عاشوراییان با شعار "لبیک یا حسین" در صحن مقدس امامزاده عبدا...(ع) همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این تجمع امروز ساعت 15:30 با حضور هیأت‌های حسینی و سخنرانی سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی از نصب پرچم "لبیک یا حسین(ع)" بر گنبد امامزاده عبدا...(ع) همدان خبر داد و افزود: این پرچم برای همه مردم ولایت‌مدار استان پربرکت خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین تجمع بزرگ خواهران نیز 12 محرم با عنوان "همایش رهروان زینبی" در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از اجرای طرح "بصیرت عاشورایی" همزمان با ماه محرم خبرداد و بیان کرد: براساس این طرح، مبلغان در بقاع متبرکه شاخص حضور یافته و علاوه بر برگزاری آیین‌های عزاداری، فلسفه قیام عاشورا را برای مردم بیان کرده و به شبهات دینی مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌گویند.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: تاریخ مملو از قیام‌ها و جنبش‌هایی است که با تأسی به از فرهنگ عاشورا در برابر ظالمان و طاغوت‌های زمان خود ایستادگی کردند که از مهمترین این جنبش‌ها می‌توان به انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما