وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394 ساعت 11:52   |   کد مطلب: 15037
تجمع پرستاران همدان در اعتراض به کاهش حقوق با اجرای طرح قاصدک
صبح امروز جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف همدان در اعتراض به روش جدید پرداخت حقوق خود در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تحصن کردند.

به گزارش نافع، این تجمع صنفی اعتراض‌آمیز با حضور نزدیک به 300 نفر از پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی همدان در تقاطع خواجه رشید صورت گرفته و ترافیک شدید و حتی مسدود شدن خیابان را به دنبال داشت.

پرستاران با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار "حمایت، حمایت" پیگیری مسئولان استان را برای رفع این مشکل را خواستار شدند.

یکی از معترضان در این‌باره به خبرنگار ما گفت: اجرای طرح "پرداخت مبتنی بر عملکرد" ویژه پرستاران، ظلم به این قشر بوده و با حق‌الزحمه‌ای و روزمزد شدن حقوق، کسر مرخصی‌ها حتی استعلاجی از حقوق و کسر به دلیل خطا  عملا چیزی دست خبرنگاران را نمی‌گیرد.

وی افزود: این کاهش درحالیست که حقوق مسئولان بخش‌ها چند برابر شده و تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین رقم دریافتی آن‌ها با پرستاران و کادر درمانی دیده می‌شود.

این فرد اعلام کرد: البته هنوز حقوق واریز نشده، اما براساس اطلاعاتی که از حسابداری به ما رسیده قرار است از این پس کسر حقوق منظور شود.

در این تجمع، خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار و جمع دیگری از مسئولان استان حضور یافته و قول پیگیری مشکلات را دادند.

سپس معترضان به همراه مسئولان حاضر راهی مرکز همایشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان شدند تا درخصوص راهکارهای ممکن برای برطرف شدن مشکل با یکدیگر به گفتگو بنشینند.

لازم به ذکر است؛ پای یکی از ماموران نیروی انتظامی به دلیل برخورد تاکسی با وی در این محل زخمی شد.

 انتهای پیام/ح

گزارش تصویری از تجمع پرستاران همدان در اعتراض به کاهش حقوق

دیدگاه شما