وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:50   |   کد مطلب: 10349
کسانی که شاکر نباشند، نعمت ها از آنها فراری خواهند بود
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه کسانی که شاکر نباشند نعمت‌ها از آنها فراری خواهد بود، بیان داشت: شکر، گل سرسبد ایمان است و نمود عبادت، شکرگزاری است.

به گزارش نافع،  آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در آئین بزرگداشت محمدعلی زلفی‌گل رئیس سابق دانشگاه بوعلی سینا ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: اگر تقدیر و تشکر از خدمتگزاران و اساتید خود نداشته باشیم، آنها از درون دچار تردید و ناراحتی خواهند شد.

وی با بیان اینکه باید از خدمات دکتر زلفی‌گل به خاطر خدمات ارزنده تشکر کنیم، تصریح کرد: باید همواره شاکر نعمت‌های خداوند باشیم چرا که آنهایی که شکر نمی‌کنند در راه کفر هستند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه کسانی که شاکر نباشند نعمت‌ها از آنها فراری خواهد بود، بیان داشت: شکر، گل سرسبد ایمان است و نمود عبادت، شکرگزاری است.

وی برگزاری چنین مراسم‌های ارج نهادن به مقام استاد را بسیار زیبا دانست و اظهار کرد: اگر بتوانیم شکرگزار همه نعمت‌ها، اساتید و خدمتگزارانمان باشیم، خداوند نعمت‌های خود را از ما دریغ نخواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: امروزه تقدیر و تشکرها از خدمتگزاران کم شده و حق‌شناسی به نوعی در جامعه کمرنگ است که باید این برنامه‌های سپاس بیش از پیش شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا نیز ضمن قدردانی از خدمات دکتر زلفی‌گل در دانشگاه بوعلی اظهار کرد: پروفسور زلفی‌گل یک مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه بوعلی سینا گذرانده که بارها باعث ارتقای نام دانشگاه در مجامع داخلی و خارجی شده است.

منصور غلامی افزود: افتخارات علمی ایشان در جایگاه خود بسیار ارزشمند است و بر این اساس باید از خدمات علمی او قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه شهدا جوانانی بودند که برای عزت ایران اسلامی از علم‌آموزی گذشتند، بیان داشت: شهدا برای خدا از همه هستی خود گذشتند و وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد آنها است.

دیدگاه شما