وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 10:50   |   کد مطلب: 10330
یکی از علمای فرقه اهل سنت :
مذهب اهل سنت باید مذهب رسمی ایران شود
مذهب اهل سنت باید مذهب رسمی ایران شود
ما هیچ نمی گوئیم، قضاوت با خود شما مخاطبان عزیز!

به گزارش نافع، امام جمعه سنی مذهب زاهدان اخیرا در جلسه‌ای اعلام داشت: "ما دیگر اقلیت نیستیم. چه کسی گفته که باید مذهب رسمی کشور تشیع باشد؟!

این گزارش می‌افزاید که مولوی مدافع گروهک تروریستی داعش در ادامه اعلام داشته: "باید قانون اساسی اصلاح شود و هر دو مذهب سنی و شیعه به عنوان مذاهب رسمی کشور مطرح باشد".
گفتنی‌است که مولوی عبدالحمید اواخر اردیبهشت سال جاری توهین‌هایی نیز نسبت به مراجع شیعه نموده بود. به گزارش جهان نیوز؛ مولوی عبدالحمید در این مصاحبه با گستاخی آیت الله مکارم شیرازی را شخصیتی توصیف کرد که به علت بالا رفتن سن زود باور شده‌اند! و حتی گفته است که ایشان بدون تحقیق سخن می‌گویند.
مولوی عبدالحمید در پاسخ به یک سوال که علت نگرانی برخی علمای شیعه نسبت به افزایش جمعیت اهل سنت در ایران را چه می‌داند، اظهار داشت: در رابطه با آیت‌الله مکارم شیرازی باید عرض کنم که ایشان کتاب‌های متعددی دارند و ‌بنده با مطالعه بعضی از کتاب‌های ایشان، در هیچ‌کدام از آنها مسایل اختلافی را ندیدم و توهینی به اهل‌سنت صورت نگرفته است و خود ایشان اظهار داشته است که در هیچ یک از کتب ایشان مطلبی علیه اهل‌سنت وجود ندارد. اما برخی اظهارات ایشان در شرایط کنونی برای ما نگران کننده است. زیرا سن ایشان بالا رفته و گزارش‌هایی را که به ایشان می‌دهند زودتر باور می‌کنند و بدون تحقیق آنها را مطرح می‌کنند و گزارش‌هایی که ما در ملاقات با ایشان نیز شنیدیم برای ما نگران کننده و تعجب آور بود. این قبیل سخنان برای وحدت و همچنین برای شخصیت خود ایشان ضرر دارد. در شبکه ولایت که زیر نظر ایشان و به نام ایشان اداره می‌شود،‌ فعالیت این شبکه در جهت تخریب اهل‌سنت است و نه تقریب اسلامی. گرچه گردانندگان شبکه مدعی هستند که توهین نمی‌کنند، اما ناظران بی‌طرف معتقدند که در این شبکه مسایلی بدتر از توهین مطرح می‌شود.

مولوی عبدالحمید همچنین در سخنانی قابل تامل گفته، اظهارات و نگرانی های مطرح شده از طرف برخی علمای شیعه در دولت اعتدال جایگاهی ندارد!
مولوی عبدالحمید در این مصاحبه گستاخی را به اوج رسانده و گفته است که اظهار نگرانی های انجام شده از طرف علمای شیعه مانند آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله علم الهدی، سبب تحریک افراطیون شیعه و قتل های زنجیره ای اهل سنت است!

منابع: مرصاد و موسسه جهانی سبطین علیهما السلام

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

این مرد پلید باید حواسش به غیرت بچه شیعه ها باشه وبداند شیعه تا انتقام سیلی حضرت زهرا(س) را نگیرد ساکت نخواهد نشست لعن علی عدوک یاعلی اولی و دومی و سومی

دیدگاه شما