وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 13:23   |   کد مطلب: 10291
رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: شهرستان رزن میزبان دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی یکصدهزار نفری استان همدان است.

به گزارش نافع، هادی سبزواری افزود: این همایش بزرگ پیاده روی صبح روز جمعه هفته جاری در میدان شهرداری شهر رزن برگزار می شود و انتظار داریم جمعیت حاضر در این همایش به یکصدهزار نفر برسد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ثبت نام از علاقمندان برای حضور در این همایش پیاده روی در بیش از 30 ایستگاه در حال انجام است و تا ساعات پایانی روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

سبزواری اظهار کرد: جمعیت شهرستان رزن طبق اعلام مسوولان این شهرستان 110 هزار نفر است و امیدواریم مردم رزن استقبال خوبی از همایش داشته باشند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال برای دومین بار شرایط برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی مهیا شده است و تویسرکان اردیبهشت ماه سال جاری نخستین همایش بزرگ خانوادگی را برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمعه هفته جاری همزمان با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان رزن، همایش پیاده روی خانوادگی در شهر فامنین و مهاجران نیز برگزار می شود.

سبزواری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف با مشارکت دستگاه های اجرایی در سطح استان همدان برگزار شده است.

وی درباره جوایز همایش بزرگ پیاده روی شهرستان رزن گفت: یک دستگاه خودروی پراید از سوی هیات ورزش های همگانی استان همدان برای این همایش اختصاص یافته است و تا روز همایش جوایز ارزنده ای از سوی سایر مسوولان اجرایی برای اهدا به حاضرین در مراسم قرعه کشی تعیین خواهد شد.
وی با قدردانی از مسوولان شهرستان رزن در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسوولان شهرستانی زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی شهرستان رزن به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و توسط برنامه 'صبح و نشاط' پخش خواهد شد و استاندار همدان،معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و ریس فدراسیون ورزش های همگانی کشور میهمانان ویژه این همایش هستند.

شهرستان رزن در 85 کیلومتری شمال شرقی استان همدان واقع شده است.

دیدگاه شما