وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:14   |   کد مطلب: 10278
مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرا شود
جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: مطالبات مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ در دانشگاه ها اجرا شود.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان سردار مظاهر مجیدی در دیدار با روسای دانشگاه ها و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های نهاوند گفت: مطالبات مقام معظم رهبری آنقدر عمیق و گسترده است که همه اساتید و دانشگاهیان در هر سطح و یا رشته علمی که باشند می توانند در تحقق و اجرایی شدن آنها به سهم خود نقش ایفاء کنند.
وی افزود: انقلاب اسلامی به فضل الهی و فداکاری جوانان غیور ایران اسلامی ۸سال با دست خالی و تنها با اتکال به قدرت الهی دشمنان خود را از سرزمین خود بیرون کرد و طعم شکست ذلت بار را بر آنان چشاند.
جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان بیان داشت: آمریکا به دنبال ضربه وارد کردن بر ایران در جنگ نرم است که در این راه وظیفه دانشگاهیان به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم  وظیفه مهم و سنگینی است.
وی عنوان کرد: اگر دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد دشمن شناسی در دانشگاه های ما تدریس شود دانشجویان و اساتید بهتر و راحت تر می توانند در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی مقابله کنند و نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.
سردار مجیدی با اشاره به برنامه های پوچ و بی معنی شبکه های ماهواره ای افزود: شبکه های ماهواره ای به دنبال عادی کردن روابط بین نامحرمان و به حاشیه راندن موضوع عفاف و حجاب و بی غیرت کردن جوانان ما هستند.
وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز به وسیله جنگ نرم و تغییر سبک زندگی اسلامی به دنبال لطمه زدن به جمهوری اسلامی هستند اما ملت ایران به وسیله ایمان به خدا، بصیرت و ولایت مداری باردگیر فتنه های آنان را نقش برآب می کنند.
جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: باید جوانان ما هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند. در جنگ نرم، مجروح عملیات و جنگ‌ها افرادی هستند که فریب خورده و با مواردی چون بدحجابی به دشمن در رسیدن به اهداف شوم کمک می‌کنند.
وی اظهار کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ باید خیلی قوی تر عمل کنیم و باید تلاش شود منویات معظم له را در دانشگاه ها نهادینه کنیم تا بتوانیم سربازان خوبی در مقابل با جنگ نرم و فرهنگی دشمن، در دانشگاه ها تربیت کرده و آینده انقلاب را تضمین کنیم.
سردار مجیدی در پایان بر عمیق و صمیمی تر شدن ارتباط بین روسای دانشگاها و مسئولین تشکل ها و بسیج دانشجویی تاکید کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما