وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 27 مهر 1393 ساعت 12:45   |   کد مطلب: 10259
آرزو حکیمی قایقران برنزی بازیهای آسیایی:
در آینده مدال های خوشرنگ تری کسب خواهم کرد
پس از بازگشت از اینچئون کسی از من تقدیر نکرد!
رقابت‌های ورزشی کشورهای آسیایی، شهریور ماه گذشته در اینچئون برگزار شد و ورزشکاران ایرانی نیز مثل همیشه برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی راهی این مسابقات شدند.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، از همدان نیز 12 ورزشکار به این رقابت‌ها دعوت شدند که در این بین، آرزو حکیمی ورزشکار برجسته کشورمان توانست در رشته قایقرانی، افتخارآفرینی کرده و مقام سوم مسابقات را از آن خود سازد.

 فرارسیدن هفته تربیت بدنی، بهانه ای شد تا با قهرمان همدانی رقابت های اینچئون به گفتگو نشسته و احساس وی در زمان کسب این مدال را جویا شویم:

قایقران همدانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خوشحالم که برای اولین بار در تاریخ ایران توانستم مدال رشته قایقرانی کایاک بانوان را کسب کنم.

آرزو حکیمی افزود: در 500 متر هم به مدال برنز نزدیک بودم، اما متاسفانه در زمستان سال قبل اردوها مداوم نبود و مربی خوبی نداشتیم و در 500 متر نتوانستم نتایج خوبی بگیرم.

وی اظهار داشت: احساس کاری بسیار خوبی داشتم و خیلی خوشحال بودم برای خود و خانواده‌ام که زحمت زیادی برای من کشیدند و تمام مردم کشور که از من حمایت کردند.

حکیمی، یکی از دلایل موفقیت خود را همکاری دکتر احمد دنیامالی، رئیس سابق فدراسیون قایقرانی دانست و افزود: کمک ویژ ه وی برای اعزام من، دو ماه و نیم قبل از مسابقات به اردوی ازبکستان شایان توجه است.

وی با اشاره به مشکلات رشته قایقرانی نیز گفت: با توجه به اینکه قایقرانی، ورزش پرمدالی در مسابقات آسیایی بود؛ انتظار می رود که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

 حکیمی اعلام کرد: در همدان شرایط مطلوب برای تمرین نداریم و تنها مکان برای ورزشکاران سد اکباتان است که به دلیل نداشتن اسکله و شیب تند، اصلا جایی برای تمرین باقی نمی ماند.

 

در مسابقات آینده مدال خوش‌رنگ‌تری می‌آورم

قایقران تیم ملی گفت: خوشحالم که مدال برنز بازی‌های آسیایی را به دست آوردم و امیدوارم در مسابقات آینده این مدال را خوش رنگ‌تر کنم.

حکیمی با اشاره به خاطرات خود در اینچئون نیز گفت: صبح فینال 500 متر را داشتم که در آن مسابقه هم تمام تلاش خودم را انجام دادم تا بتوانم بهترین زمان را بر جای بگذارم، اما چهارم شدم. کسب مدال در فینال 500 متر بسیار سخت بود و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های اصلی من برای فینال 200 متر بود.

وی ادامه داد: پس از فینال 500 متر، همه تمرکزم را روی فینال 200 متر گذاشتم و خو‌شبختا‌نه توانستم برنز این ماده را به دست بیاورم.

قایقران تیم ملی گفت: زحمت زیادی برای کسب این مدال کشیده بودم و خوشحالم که توانستم برای مردم ایران، همشهری‌های خودم و پدر و مادرم افتخاری را به دست بیاورم.

 

حکیمی با بیان اینکه قصد دارد مدالش را در همه مسابقات حفظ و تکرار کنم، افزود: در حال تمرین برای مسابقات آسیایی سال آینده هستم.

وی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت قایقرانی و  نسرین عابدینی فیروز مربی خود، قدردانی کرد و گفت: پس از بازگشت از اینچئون تنها جایی که از من تقدیر کرد؛ مهندس متینی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان بود.

 

دیدگاه شما