وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت 12:44   |   کد مطلب: 10230
 برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی در قهاوند
سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تمام نقاط استان همدان همایش پیاده روی برگزار خواهد شد.

به گزارش نافع، حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو یی گفت: هر ساله در استان هفته ورزش و تربیت بدنی با انجام برنامه‌های مختلف و متنوع ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی با همکاری هیئت‌های مختلف ورزشی در سطح استان برنامه فرهنگی ورزشی اجرا می‌شود.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان گفت:، از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی و جامعه به نام هفته تربیت ‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه ورزشی در این هفته مشوق خوبی برای آحاد مردم به ورزش و تندرستی خواهد بود، تصریح کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی مناسب برای اجرای مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در استان است.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: برنامه‌های ورزشی این هفته از امروز پنج‌شنبه با برگزاری همایش ورزش صبحگاهی غرب کشور در شهر همدان آغاز شد.

وی گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ورزش صبحگاهی در بین همشهریان به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی همایشی با حضور هزار نفر در میدان قائم همدان برگزار شد.

چاروسایی در ادامه با برشمردن مهمترین برنامه در این هفته خاطرنشان کرد: گلباران و عطرافشانی قبور پاک و مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مراسم گرامیداشت روز پارالمپیک، برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری از برنامه‌های برنامه‌ریزی شده در هفته ورزش و تربیت‌ بدنی خواهد بود.

وی گفت: برگزاری مسابقات ویژه کارکنان دولت، همایش کوهپیمایی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده در این هفته در شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، فامنین، نهاوند، کبودراهنگ، رزن، تویسرکان، بهار و قهاوند برگزار خواهد شد.

چاروسایی گفت: در برنامه‌های در نظر گرفته شده خبرنگاران و اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی برای پوشش و انعکاس این رویدادهای مختلف خواهند داشت که مجموعه ورزش استان قدرشناس این زحمات‌‌کشان خواهد بود.

دیدگاه شما