وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 11:17   |   کد مطلب: 10134
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در همدان:
اختصاص ۱۷.۵ میلیون تومان به گروه‌های نمایشی بخش دانش آموزی
اختصاص ۱۷.۵ میلیون تومان به گروه‌های نمایشی بخش دانش آموزی
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۱۷.۵ میلیون تومان به گروه‌های نمایشی بخش دانش آموزی خبر داد.

 به گزارش نافع، مهدی علی‌اکبرزاده در آئین اختتامیه بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افزود: اهمیت هنرهای نمایشی در وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار مهم تربیتی شناخته شده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش به مدت ۳۲ سال در زمینه هنرهای نمایشی جشنواره‌هایی در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌کند و داوران این جشنواره همان داوران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هستند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای نخستین بار ۵ گروه برگزیده جشنواره‌های دانش‌آموزی نمایش اجرا کردند و این مایه افتخار وزارت آموزش و پرورش است.

علی‌اکبرزاده بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش خانواده بزرگی است و برای تقویت تئاتر دانش‌آموزی نیازمند کمک همه والدین دانش‌‌آموزان هستیم.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای ۵ گروه نمایشی که در بیست‌ویکمین تئاتر کودک و نوجوان شرکت کردند به ازای هر گروه ۳.۵ میلیون تومان جایزه اختصاص می‌دهد که در مجموع ۱۷.۵ میلیون تومان به گروه‌های نمایشی بخش دانش‌آموزی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مسئولین استان همدان علاقه‌مندی زیادی به هنرهای نمایشی دارند و بر این اساس همدان استحقاق فعالیت در این جشنواره را داراست.

دیدگاه شما