وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 مهر 1393 ساعت 12:08   |   کد مطلب: 10086
مسابقه نقاشی به مناسبت هفته کودک در نهاوند برگزار شد
مسابقه نقاشی ویژه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در نهاوند برگزار شد.

 در این مسابقه بیش از 100 کودک در کنار خانواده های خود نقاشیهای خود را در پنج موضوع غدیر، دفاع مقدس، طبیعت، کودک و مدرسه ترسیم نمودند.
در این مسابقه که زیر نظر چهار مربی نقاشی انجام گرفت به 35 نفر از برگزیدگان با حضور فرماندار شهرستان هدایایی داده شد .
امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند در این مراسم با تقدیر از استقبال خوب کودکان و اولیاء نهاوند از برگزاری مسابقه نقاشی گفت: یکی از اتفاقات بزرگی که در حوزه فرهنگ و هنر استان در حال انجام است برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان ما است که باعث رشد و حرکت کودکان در بخش هنری می شود .
وی افزود: برگزاری این جشنواره موجبات شور و نشاط کودکان و نوجوانان استان را فراهم ساخته و باعث شده که توجه خانواده ها به یکی از مهمترین نیازهای فرزندانشان جلب شود .
وی افزود: باید سعی کنیم که موجبات آشنایی فرزندان خود را با هنر تئاتر و دیگر هنرها فراهم سازیم که برگزاری چنین جشنواره ای در سطح بین امللی می تواند تئاتر استان را به مرحله بالایی از رشد برساند .
در حاشیه این مراسم ‘محمود مصباح’ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در ایام برگزاری جشنواره بین المللی استان چندین برنامه جنبی نیز در سطح نهاوند برگزار می شود که فضای شهرستان را به فضایی شاد برای کودکان تبدیل می کند .
وی با اشاره به این برنامه ها افزود: اجرای نمایش ویژه کودک و نوجوانان به مدت پنج روز همه روزه صبحها از ساعت 10 تا 11 ، اجرای قصه گویی در سه کودکستان طی سه روز ، برگزاری نمایشگاه نقاشی کودک و اجرای مسابقه نقاشی با حضور اولیا از مهمترین برنامه های ما در ایام برپایی جشنواره در نهاوند می باشد
بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان از 15 آبان در استان همدان آغاز گردیده و تا 22 همین ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

دیدگاه شما