وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 19:39   |   کد مطلب: 43083
با مشارکت همدلانه جمعی از خیرین نیک‌اندیش و مسئولان شهرستان و تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و همکاری مردم شریف، آب چاه کشاورزی وارد مدار اب شرب فامنین شد.

به گزارش نافع، در این اقدام که در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه شهر فامنین، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان روزانه ۵ ساعت از آب شرب چاه کشاورزی این عزیزان به شبکه آب شهر فامنین و ماماهان اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه فامنین نیز در این برنامه گفت : تمامی این اقدامات در شرایطی نتیجه خواهد داد که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مصرف بهینه داشته باشند و با تلاش شبانه روزی فرماندار محترم، ادارات شهرستان و کارکنان آب و فاضلاب و همکاری مردم شریف شهر امیدواریم مشکل آب در شهر فامنین حل شود.

فرماندار فامنین نیز در این مراسم گفت: این اقدام خیران گرانقدر ماماهان و همکاران سخت‌کوش در ادارات شهرستان که به مردم خوب و شریف فامنین هدیه کردند، قدردانی می کنم .

فرماندار فامنین تصریح کرد: اقدامات تا رفع مشکل و اطمینان از تراز منابع آبی ادامه دارد. در ادامه به آب و فاضلاب شهرستان ماموریت داده‌شده است تا با موارد مصرف نادرست آب برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما