وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 09:05   |   کد مطلب: 15680
مجهزترین سالن سنگنوردی خاورمیانه در قلب کهن شهر همدان، آمادگی کامل به منظور برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارا می باشد.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، مجهز ترین سالن سنگنوردی خاورمیانه در همدان به نام زنده یاد فرهاد میرزاجانی  با امکانات بسیار  پیشرفته، در مجموعه ورزشی شهدای قدس قرارگرفته است.

این سالن مجهز به، مجموعه ی سنگنوردی، اقامتی، سوئیت های کاملا  مجهز، سالن غذاخوری و محل برگزاری جلسات برای 150نفر را دارا می باشد.



اتاق قرنطینه و سکوی تماشاگران با ظرفیت 700 تا هزار نفر نیز از دیگر امکانات این سالن است.

همچنین این سالن مجهز به مجموعه ی بدنسازی، دیواره سنگ کوتاه و دیواره سرعت نیز می باشد که این دیواره ها استاندارد ترین دیواره سرعت در ایران به شمار می روند.



دیواره سر طناب نیز  بصورت آماتور و بصورت حرفه ای با کلیه شرایط ایمنی و کف پوش های مدرن جزو بهترین سالن های تخصصی در خاورمیانه است .

 این تجهیزات مدرن و پیشرفته باعث شده کنفدراسیون کوهنوردی و سنگ‌نوردی آسیا، نظر مثبتی در مورد کهن شهر همدان به منظور میزبانی مسابقات گوناگون بین المللی را داشته باشد.



این سالن در سال 92 میزبان رقابتهای قهرمانی سنگنوردی جوانان و نوجوانان آسیا بود.

هم اکنون رشته سنگ نوردی در استان همدان 200 بیمه شده ورزشی را تحت پوشش خود قرار داده است که پیش بینی می شود این رغم تاپایان سال 94 به یک هزار نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت