وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 09:19   |   کد مطلب: 9880
 بررسی مشکل آب آشامیدنی روستای باباپیر تویسرکان در یک نگاه
آب آشامیدنی روستای باباپیر که مرکز دهستان کرزانرود و پرجمعیت ترین روستا از توابع شهرستان تویسرکان است روزانه 12 ساعت قطع می باشد.

به گزارش نافع به نقل رودآور، وبلاگ باباپیر نوشت: آب آشامیدنی روستای باباپیر بابیش از چهارصد خانوار جمعیت که در آن ساکن هستند و بالغ بر دو هزار خانوار جمعیت خارج از این شهرستان زندگی می کنند و معمولا نیز حدود صد خانوار آن ها هم روزانه برای سرکشی به اقوام وانجام امور کشاورزی وسایر مراسمات دراین روستا حضور دارند- ازساعت هفت صبح تا ساعت هفت شب قطع می شود.

  این موضوع سبب شده اهالی روستای باباپیر از آب چاه داخل حیاط منازلشان استفاده کنند و با توجه به اینکه چاه فاضلاب منازل نیز در فاصله پنج،۶  متری چاه آب قرار دارد به طور یقین اثر تخریبی و آلوده کننده بر آب چاه ها خواهد گذاشت که نتیجه آن بروز بیماری هایی مثل هپاتیت و ناراحتی های کبدی و انگلی و گوارشی است و سلامتی و جان شهروندان این منطقه را در معرض مخاطرات جدی قرار داده است.

این در حالی است که به راحتی می توان با حفر چاه جدید و از طریق خط انتقال سرکان این مشکل دهها ساله را حل کرد، اهالی روستای باباپیر از مسئولین محترم استان همدان و همچنین مسئولین ذیربط و نماینده محترم شهرستان تویسرکان درخواست دارند تا به این مسئله مهم اهالی این روستا به سرعت رسیدگی شود.

به گزارش رودآور اهالی روستای باباپیر خواستار برطرف شدن مشکل به وجود آمده هستند باشد که مسئولان مربوطه صدایشان را شنیده و اقدامی برای رفع مشکل روستاییان مهمان نوازه باباپیری انجام دهند.

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.