وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 شهريور 1393 ساعت 07:15   |   کد مطلب: 9306
اگر تصویر “عملکرد و مواضع” اغلب احزاب و جریانات سیاسی در ایران را در فضای سیاسی کشور ترسیم نماییم؛ ارتباط و پیوستگی آنی با دولت وقت دارد.

به گزارش نافع، البته این انطباق با قیود معلوم و استانداردی بسیار پسندیده و صدالبته نیاز کشور برای وحدت ملی بشمار می رود اما عمده ی گروهها و احزاب بر اساس منافع جناحی انعطاف به خرج می دهند که این گروهها سینه چاکان و مدافعان دولت وقت را تشکیل می دهند.

مخالفان دولت وقت عموما دو دسته را شامل می شوند عده ای که هیچ امیدی به نفوذ و بهره مندی از دولت ندارند و دست به مخالفت های سطحی کم عمق و صدالبته در جهت تخریب دولت و منافع حزبی شان می زنند و دسته دوم گروههای معتقدی که بر اساس منافع ملی و ایدئولوژیک به انتقاد می پردازند.

اصولگرایان و اصولگرایی هم همچون اصلاح طلبی از نظر تشکیلاتی تحت تاثیر تحولات خرداد ۹۲ قرار گرفته است.

به زعم بنده انتقال قدرت از یک  جریان به جریان دیگر این مزیت را برای آنها ایجاد می کند تا احزاب بتوانند عیار تشکیلات خود را بخوبی بسنجند و جنگل انبوهی را که در زمان قدرت رویانده اند  هرس کنند.

در ۸ سال گذشته بسیاری از افراد و گروهها برای اصولگرایی و حزب اللهی بودن و مخالفت و مبارزه با فتنه و فتنه گر مثل السابقون و السابقون بودند.

قطعا مخاطبان این نوشتار امثال ملک زاده” را بخوبی به یاد دارند که از دامان قوه قضائیه به دانشگاه آزاد رفت و در سال ۸۴ برای رای آوری آیت الله هاشمی رفسنجانی شبانه روزی تلاش کرد و بعدها معاون وزیر خارجه (آقای صالحی)، معاون و مشاور دکتر احمدی نژاد شد!

رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس(چندسال پیش) خطاب به آنها فرمودند ” اکنون اصولگرایی و اصولگرا بودن کار راحتی است اما زمانی عیار این ادعا مشخص می شود که اصولگرا بودن هزینه داشته باشد…. و مضامینی در همین زمینه”

حالا دارد این عیار در مجلس و دولت و سایر ارگانها مشخص می شود و ایضا شعبان بی مخهایی که دست به تخریب چهره های اصولگرایی نظیر لاریجانی می زنند.

مسلما شکست احتمالی اصولگرایان در انتخابات آینده ی مجلس نتیجه ی عملکرد همین دو گروه یعنی شعبان بی مخ ها و نان به نرخ روز خورها خواهد بود.

این پیش بینی نیست بلکه نقطه یابی از عملکرد این دو گروه در آینده است که احتمال وقوعش هم کم نیست!

استیضاح وزیر علوم که البته از نظر من به صرفه نبود این پس لرزه را در مجلس اصولگرایی ایجاد کرد که عده ای حالا می خواهند فراکسیون “فدای ملت” را تشکیل دهند و عده ای معتقد به “دوپینگ لاریجانی” هستند و این یعنی بریدن سر بزرگان اصولگرایی از دو طرف!

این یک اعلام خطر اضطراری است نباید بازی برده را خودمان ببازیم و تجربه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را دوباره تکرار کنیم!

اعاظم اصولگرایی چاره اندیشی کنند!

پانویس: دو گفتمانی که کشور را به تقابل می کشاند!

ما اصلح هستیم و لاغیر؛مامعتدلیم و دیگران افراطی

هر دو لبه ی یک قیچی هستند

ابوالفضل چمندی
 
 

دیدگاه‌ها

سلام خواهشا با این اصولگراهاو اصلاح طلب ها با مردم بازی نکنید هرکی هرچی قبل از انتخابات شعار داده دروغ بوده حالا دیر یا زود

دیدگاه شما