وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت 15:03   |   کد مطلب: 8229
حجاب خط مقدم تمام جبهه هاست
تابستان است و هوا گرم،ایستگاه تاکسی،درون اتوبوس،مراکز خرید،خیابان ها و همه جا گرم است .گویی از آسمان آتش می بارد.

گویی نگاه خورشید تنها و تنها به ماست.این روزها خیلی ها برای فرار از لهیب آفتاب حاضرند از خیلی از اصول فرار کنند.این روزها خیلی ها لباسشان نازکتر و کوتاهتر شده است. این روزها خیلی ها روسری برسرشان بند نمی شود،خیلی از خانم ها آستینهای لباسشان به بالاتر از آرنجشان رسیده است.این روزها خیلی ها درون ماشین شخصی خود اصلا حجاب به سر ندارند،خیلی ها گرمای تابستان را بهانه کرده اند و مختصر لباسی می پوشند و خیلی ها... .

اما تو خواهرم،هنوز هم بر عهد و پیمانت استواری،برای تو هوز هم حجاب خط مقدم تمام جبهه هاست،برای تو هنوز هم حیا عمیق ترین فلسفه ی آزادی است.فرقی نمی کند...برای تو هیچ فرقی نمی کند حتی اگر گرمای کوچه و خیابان طاقت فرسا شود، حتی اگر نگاه داغ خورشید تنها و تنها به تو باشد و حتی اگر از آسمان آتش هم ببارد ،خورشید ناتوان خواهد بود از این که بر ایمان تو و بر عهد و پیمان تو کوچکترین خدشه ای وارد کند.خواهرم در این بازار داغ نظربازی ها و تنگ پوشیدن ها و نیمه پوشیدن ها و کوتاه پوشیدن ها بهشت هم برای تو کم است چرا که چادر تو چرا که حجب و حیای تو تیری است جانگداز بر دل و دیده ی دشمنان دین و آیین محمد(ص).

خواهرم بگذار تو را اُمّل بخوانند، بگذار تو را سختگیر و عقب مانده بدانند، بگذار در ادارات و فروشگاهها به تو کم توجهی کنند و تو را کم کلاس و بی کلاس بخوانند،بگذار حتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم به تو کم توجهی کند، ایمان فولادین تو را چه باک که تو در این راه و در این خط ، با بانوی دو عالم و بنت رسول الله حضرت زهرا(س) معامله کرده ای.

دیدگاه شما