وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 27 تير 1394 ساعت 14:44   |   کد مطلب: 15313
سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در روز عید سعید فطر را باید بیان دوباره و تازه ای از مانیفست و چارچوب ها و استراتژی جمهوری اسلامی در خصوص مسائل مختلف دانست.

به گزارش نافع، صبح رزن نوشت: رهبر انقلاب در سخنان خود با تبیین مسائل مربوط به چند روز اخیر پاسخ بسیاری از شبهه ها و برخی سخنان بی ربط را پس از پایان مذاکرات دادند.

از طرفی ایشان با بیان اینکه متن آماده شده باید مراحل قانونی خود را طی کند به همگان اعلام کردند آنچه امروز وجود دارد یک متن است نه همان توافق نامه یعنی هنوز هیچ توافقی در واقع صورت نگرفته است.

نکته ی دیگر در سخنان ایشان این بود که همگان باید بدانند چون توافقی هنوز صورت نگرفته است پس سخن گفتن از پیروزی یا شکست هم بی جا و بی مورد است.

رهبری انقلاب مانند همه ی دفعات قبل حکیمانه در مقابل چند نکته ی دیگر انحرافی که در روزهای پس از اتمام مذاکرات بیان شد با روشنگری خود  واکنش  نشان دادند .

یکی از مهمترین این سخنان در خصوص ارتباط با استکبار و دولت امریکاست ،همانطور که رهبری تا کید کردند آنچه بر سر مذاکره می شد فقط موضوع هسته ای و بخاطر برخی مصالح بود.

متاسفانه کسانی که علاقه مند به بزک کردن چهره ی آمریکا هستن در روزهای گذشته با حرص و هیجان فراوان به میدان آمدند تا جنایتهای امریکا را در حق ملت ایران نادیده بگیرند.

نکته ی دیگر در سخنان ایشان تاکید بر  این بوذ که با این متن چه به توافق تبدیل شود و چه نشود کسی نمی تواند اصول مسلم نظام را دچار خدشه کند.این نیز در واقع پاسخ به همه ی آنانی بود که در چند روز گذشته با سوء استفاده از فضای درست شده سعی در تخفیف قرار دادن در اصول نظام اسلامی داشتند و یا برخی مسائل ساختار شکنانه را طرح میکردند.

و اما سخن بسیار مهم  رهبری تسلیم ناپذیری و حرکت پرقدرت مبلت ایران بود که ایشان به صراحت بر ادامه ی این مسیر تاکید کردند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما