وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 14871
روزنامه آرمان در کاریکاتوری، شهدای غواص را به صورت عریان با بال هایی مانند بال کرکس و دستانی که در حال پوشاندن عورت هستند و در حال عروج به آسمان نشان داده شده، کشیده است، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در پیامی به مراسم تشییع شهدای غواص فرمودند: "خداوند در لحظه های نیاز بشارت خود را به این ملت نازل می کند".

به گزارش نافع،  عریان کردن چهره های مقدس در هنر تجسمی، اقدامی شیطانی است که از دوران رنسانس باب شده است.

یکی از روزنامه های داخلی نیز وقتی دیدند در برابر اراده ملت کم آوردند، دم در آوردند و با دندان تیز کردن نسبت به آرمان های والای شهدا و ملت بی حرمتی خود را در سکوت آنانی که به راحتی به این چنین روزنامه هایی مجوز می دهند نشان دادند.

مجوز دهندگانی که اگر دنیا را هم آب ببرد، آن ها را خواب، معلوم نیست با چه انگیزه ای برای توهین کنندگان به ارزش های نظام مجوز می دهند، شاید صاحبان این روزنامه ها برایشان تب کرده اند که این گونه رفتار می کنند.

گرچه این ملت به حرمت بزرگ خویش دندان روی جگر می گذارد، اما اجازه نمی دهند که آنان با بی حرمتی دندان گرد کنند و اعتقاداتشان را زیر سوال ببرند و نزدیک است که ملت دم خاطیان را بچیینند.

 مدعیان این روزنامه گرچه دو پا را در یک کفش کرده اند و آرمان حقیقی ملت غافل شده اند ، اما مردم به وقتش دندانی را که درد می کنند دور می اندازند.

صاحبان این روزنامه به ارزش های ملت چشم طمع دوخته اند و می خواهند دو به هم زنی کنند، غافل از آنکه دنیا محل گذری است چرا که دیر زمانی نخواهد طول کشید که دود اعمال وقیح خودشان چشمشان می رود و دو پا داشته دوپای دیگر هم قرض می کنند و شاید در اینده ای نزدیک به دوستان پناهنده خود به بیگانگان بپیوندند.

 ملت در برابر این بی حرمتی ها ساکت نمی نشنید چرا که خوب می دانند اگر آنان را هیچ نگویی طلبکار می شوند.

مردم خوب می دانند اینان را که آینه اشان پاک نیست و آهن سرد می کوبند و مدام آیه یاس می خوانند به این لحظه های نیاز چه؟!

به گزارش رودآور روزنامه آرمان در شماره 2780 روز چهارشنبه 27 خردادماه 94، در ستون "کارتون" خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد که با واکنش های متعددی همراه بود.

توهین این روزنامه حامی خاندان رفسنجانی در تازه ترین افتضاح اخلاقی خود، با انتشار طرحی، به ساحت مطهر شهدای غواص کشورمان که روز سه شنبه تشییع شدند، در حالی است که رهبر معظم انقلاب در پیامی به تشییع پیکر شهدای غواص فرمودند: خداوند در لحظه های نیاز بشارت خود را به این ملت نازل می کند".

در زمانی که مردم به حضور شهدا و آرامش ایجاد شده از سوی شهدا نیاز داشتند، شهدا آمدند و دریای مواج دلهای پاک ملت غواصی کردند.

توهین به شهدا توهین به همه ملت و به دل های پاک مردمی است که عاشقانه از فرزندان این مرز و بوم استقبال کردند.

توهین به شهدای غواص توهین به غیرت، شرف، عزت و احساس پاک ملت است که با وجود خائنان روباه صفت در داخل و خارج از کشور ذره ای از ارزش های خود عقب نشینی نکرده اند.

 مردم از وزارت ارشاد انتظار دارند با این گونه رفتارهای وقیحانه برخورد قاطعانه ای داشته باشد.

یادداشت :فاطمه زنگنه

انتهای پیام/ح

دیدگاه‌ها

متن عالی بود, و بدون شک وعده ی شما دور نخواهد بود. والا ما که نفهمیدیم اینا چی میگن و چی میخوان و حرف حسابشون چیه اما انشاالله بحق این ماه عزیز بالاخره یه روزی خودشون بفهمن!!! طاعاتتون قبول. التماس دعا. یاعلی

دیدگاه شما