وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 08:23   |   کد مطلب: 10322
دستگيري اعضاي باند سرقت وسايل خودرو درهمدان
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از دستگيري اعضاي يک باند سرقت و کشف 15 فقره سرقت وسايل داخل خودرو و يک دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ " رضا زارعي " با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري مبني بر اوراق كردن يك دستگاه خودرو پرايد در يکي از تعميرگاه هاي سطح شهر، اكيپي از ماموران به محل اعزام و خودرو مورد نظر را که سابقه سرقت داشت را شناسايي کردند که در همين حين سه نفر از افرادي که در محل حضور داشتند اقدام به فرار مي کنند که با هوشياري و اقدام به موقع ماموران يکي از آنها دستگير شد.

وي افزود: دستگيري دو سارق متواري در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت و در ادامه تحقيقات به عمل آمده در نهايت اين دو نيز در حال پرسه زدن در شهرك بهشتي همدان شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: در بازجويي هاي صورت گرفته از هر سه متهم دستگير شده، به سرقت خودرو مذكور اعتراف و در ادامه تحقيقات متهم رديف اول علاوه بر سرقت خودرو مذكور به 15 فقره سرقت وسايل خودرو از قبيل، مدارك ، باطري ، ضبط و پخش ، ابزار آلات و غيره ... در نقاط مختلف سطح شهر با همدستي متهم رديف دوم اقرار و اعتراف کرد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه اظهار داشت: كليه محلهاي سرقت با همكاري متهمان تاييد شد و پس از تشکيل پرونده هر سه متهم جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي و از آن طريق با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شدند. 

دیدگاه شما