به گزارش نافع، ناصر محمدطاهری گفت: با توجه به توسعه قابل توجه تلفن همراه، مردم اقبالی به استفاده از کیوسکهای تلفن همگانی ندارند.
وی با بیان اینکه چهار هزار انواع مختلف کیوسک تلفن همگانی در سطح استان همدان وجود دارد، افزود: در حال حاضر آمار استفاده از کیوسکهای تلفن همگانی و به تناسب آن میزان درآمدش رو به کاهش است بنابراین از نصب تعدادی کیوسک خریداری شده، جلوگیری و صرف نظر کردیم چراکه هزینه نگهداری آن بالاست و برای شرکت مقرون به صرفه نیست.
وی اظهار کرد: با بررسی میزان کارکرد کیوسکهای تلفن همگانی در ماه های متوالی مشاهده کردیم حدود 500 کیوسک مراجعه کننده نداشته و مابقی زیر 200 تومان و یا هیچ کارکرد نداشته است.
محمدطاهری تصریح کرد: با توجه به نبود اقبال مردمی در استفاده از کیوسکهای تلفن همگانی و بررسی های انجام گرفته دستگاه هایی که کارکرد ندارند جمع آوری و با به نقاط دیگر منتقل می شوند.
وی ادامه داد: فراوانی تعداد کیوسکهای تلفن همگانی در نقاط و حیطه اجتماعی که تجمع جمعیتی بالایی دارد مانند دانشگاه ها، اماکن عمومی، ترمینالها، دور میدان، پادگان ها و نقاطی که بهره برداران خاص دارد و یا نقاط اقماری که شاید بعضا امکاناتی به آن شکل وجود ندارد، بالاست.
معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان با بیان اینکه به طور مرتب حداقل 10 درصد کیوسکها دچار مشکل می شود، اظهار کرد: اگر کیوسکی قابل استفاده باشد به نقاطی که مورد نیاز است جابجا می شود در غیر این صورت از دستگاه ها برای پشتیبانی برای سیستمهای دیگر استفاده می شود و کیوسک جزو ضایعات به انباری به منظور فروش می رود.
وی مشکل کمبود کارت تلفن را کشوری دانست و افزود: این مشکل اخیرا حل شده به طوریکه برای شب عید 30 هزار کارت تلفن در سطح استان توزیع شد و بزودی میزان قابل توجهی برای توزیع وارد خواهد شد.
وی محل توزیع این کارتها را در دفاتر خدماتی پیشخوان دولت و کیوسکهای روزنامه فروشی عنوان کرد.
انتهاي پیام
دیدگاه شما