وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 19 شهريور 1394 ساعت 23:42   |   کد مطلب: 16389
برخی از پایگاههای خبری در دو هفته گذشته با انتشار مطالبی برنامه های استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان همدان را نقد کردند و به این دلیل استاندار همدان در جمع خبرنگاران در این باره مطالبی را برای شفاف سازی اذهان عنوان کرد.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، محمد ناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده مردم از رییس جمهوری در سوم شهریور ماه امسال اظهار کرد: حضور مردم در آیین استقبال از رییس دولت یازدهم ربطی به تلاش مجموعه استانداری نداشت بلکه این حضور گرم برگرفته از همت و خواسته خودجوش مردم قدرشناس همدان بود.
وی اظهار کرد: برخی از اهالی ساکن در شهرستانها اشتیاق حضور در مراسم استقبال از رییس جمهوری و دیدار مردمی در استادیوم شهدای قدس را داشتند که فرمانداریها تنها اقدام به تهیه وسیله ایاب و ذهاب برای آنها کردند.
وی گفت: حضور کم نظیر مردم برای استقبال از رییس قوه مجریه به قدری زیاد بود که اخبارهای دریافتی لحظه به لحظه موید تکمیل شدن استادیوم شهدای قدس پیش از حضور رییس جمهوری در محل سخنرانی بود.
استاندار همدان تاکید کرد: تنها یک مولفه در حضور و استقبال گرم مردم از هیات دولت تاثیر داشت و آن نیز رسانه ها بودند که با انتشار اخبار به موقع در این حماسه نقش آفرین شدند.
استاندار همدان در پاسخ به مطالب منتشره درباره بنرهای مسیر استقبال از رییس جمهوری نیز گفت: نصب بنر برای استقبال از رییس جمهوری توصیه ای و تاکیدی نبوده است بلکه بنرها مربوط به اصناف و گروههای مختلف اجتماعی بود.
وی اضافه کرد: اینجانب در برنامه صدا و سیمای مرکز همدان تاکید کردم به جای توجه به مساله حاشیه ای بنر باید به کار ارزشمندی که مردم در استقبال از رییس جمهوری کردند توجه داشت.
وی با بیان اینکه مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید کار شایسته ای انجام دادند، خطاب به حاشیه پردازان گفت: بگذارید شیرینی این کار در کام مردم، دولت و نظام باقی بماند و آن را مخدوش نکنید.

پایان پیام/م

دیدگاه‌ها

بگذارید شیرینی این کار در کام مردم، دولت و نظام باقی بماند و آن را مخدوش نکنید!!! عجب!! خودجوش! تاریخ کتمان!

دیدگاه شما